Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه 14 مهر ماه در ابتدای معاملات با رشد  2 هزار و 757 واحد در ارتفاع یک میلیون و 487 هزار واحدی قرار گرفت.  در دقیقه‌های پایانی فعالیت بازار سرمایه، شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۶۳۸ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۲۹۱ واحدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

 سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۴ مهر ماه

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۴ هزار و ۱۸۴ میلیارد تومان رسید. «شپنا»، «فولاد» و «فارس» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «فسبزوار»، «کیمیاتک» و «شپنا» سه نماد پر تراکنش بودند.



شاخص هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۷۹۰ واحد بر روی پله ۴۲۷ هزار و ۲۸۲ واحد قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۵ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان سهم به ارزش ۴ هزار و ۱۸۴ میلیارد تومان رسید.

افت 40 واحدی شاخص کل فرابورس

شاخص فرابورس هم با افت ۴۰ واحدی روی پله ۲۱ هزار و ۳۳۱ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران نیز به تعداد یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون سهم به ارزش یک هزار و ۱۷۳ میلیارد تومان رسید.

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های شپنا، فارس و شپدیس به ترتیب با ۱۲۲۸.۸۷، ۱۱۴۲.۳ و ۶۰۷.۴۷ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. فولاد، فخوز و شستا با ۱۱۶۶.۱۸، ۷۰۸.۹۶ و ۳۸۸.۵۶ واحد، بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیر گذار در فرابورس

نماد‌های آریا، زاگرس و شراز به ترتیب با ۲۱.۸۴، ۱۶.۲، ۱۱.۶ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. بپاس، هرمز و مادیرا به ترتیب با ۱۰۰.۳۵، ۱۶.۱۸ و ۵.۶ واحد، بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز گروه فرآورده نفتی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۷ هزار و ۱۰۴ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. شیمایی، خودرو و فلزات اساسی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های سنیرو، دروز و زپارس بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های تایرا، کساوه و غزر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های تبرک، دتولید و شپاس بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های اتکای، مفاخر و قچار بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های کمند، بارند و کدما بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های وسرضوی، وپارسا و یاقوت در فرابورس تهران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های شکام، اراد ۵۰ وتوسن و بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های اعتماد، اراد ۴۵ و اوصتا در فرابورس تهران داشتند.

بیشترین حجم و ارزش معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های پالایش، شپنا و کمند بیشترین ارزش معامله و نماد‌های خودرو، خساپا و خبهمن بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.


همچنین اراد ۷۰۴، اراد ۶۴۴ و اراد ۵۴۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و فجهان بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس ایران بورس تهران تجربه کردند جای گذاشتند بیشترین افزایش بیشترین تاثیر میلیارد تومان بورس تهران سهام شرکت شاخص کل بورس کاهش قیمت قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم در بازار

 

۱۰ خبر مهم برای طلا، سکه، نفت و بیت کوین 

 

پیش بینی بورس دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

سهامداران این فلزات اساسی، مبین و دی بخوانند

 

خبری مهم درباره یک عرضه اولیه

 

افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی

  دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود

 

قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟

 

رکوردشکنی فروش شدوص

 

کدام نمادها حجم مشکوک خوردند؟

 

پرسودترین نمادهای امروز بورس تهران

 

میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی | کدام نماد سود بیشتری به سهامدارانش می‌دهد؟

 

تداوم افت ارزش سهام عدالت      

دیگر خبرها

  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • آینده بورس در چند پرده
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص