Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقه کتابخوانی «بصیرت حسینی» به همت کتابخانه اندیشه و با محوریت کتاب «زیبایی‌های عاشورا و سبک زندگی عاشورایی» از تاریخ ۲۵ مرداد تا ۱۵ شهریورماه برگزار شد.

همزمان با روزهای پایانی ماه صفر و ایام شهادت پیامبر مهربانی‌ها، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم، کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام و حضرت ثامن الحجج امام رضا علیه السلام نفرات برگزیده این مسابقه معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «زیبایی‌های عاشورا و سبک زندگی عاشورایی» نوشته محمد رحمتی شهرضا است که در انتشارات جوانان موفق منتشر شده و به ۴۰۰ نکته در حوزه قیام عاشورا می‌پردازد. این اثر با استفاده از منابع علمی و پژوهشی تلاش کرده است تا پیامدها و تأثیرات عمیق واقعه عاشورا بر زندگی بشر را مورد بررسی قرار داده و الگویی از این حادثه انسان‌ساز پیش‌روی جامعه بشری قرار دهد.

بیان زیبایی‌های وجود امام حسین (ع)، زیبایی‌های عزاداری، پیامدهای زیبای عاشورا و زیبایی‌های عاشورا در حدیث دیگران از جمله عناوینی است که در این کتاب بیان شده است.

با پایان مهلت شرکت در این مسابقه، بیش از ۱۹۰۰ نفر از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کرده و از این بین، ۱۱۸۳ نفر پاسخ صحیح ارسال کردند. به قید قرعه ۱۰ نفر برگزیده شدند که اسامی آنان در ایام شهادت اهل بیت معصومین در پایان صفر به شرح زیر اعلام می‌شود.

۱- مجید غفوری
۲- فاطمه کریمیان
۳- فاطمه حمیدی
۴- محمد ابراهیم عامریان
۵- زینب بنی تمیمی
۶- لیلا زارع دربرزی
۷- ویدا تقوی
۸- اعظم فرح بخش
۹- محمد جواد علیزاده
۱۰- حمیده مجیدی

کد خبر 5321043

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگسرای اندیشه عاشورا مهر قیام عاشورا حسین مسابقه کتابخوانی پیامبر اکرم ص امام رضا ع امام حسن مجتبی ع خبرگزاری مهر قرآن قرآن کریم پیامبر اکرم ص قران فعالیت های قرآنی ماه صفر شیعه آستان قدس رضوی اربعین 1400 لبنان امام موسی صدر شبکه قرآن و معارف سیما امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «محمد دبیر سیاقی: احوال و آثار» نوشته مهدی مظفری ساوجی توسط انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

این‌کتاب از مجموعه سرگذشت‌نامه‌ها و یادنامه‌هاست که تلاش می‌کند تصویری از زندگی و فعالیت های علمی محمد دبیرسیاقی به عنوان پژوهشگر، لغت شناس و مصحصص متون کهن ارایه کند.

«محمد دبیر سیاقی: احوال و آثار» با ۱۶۶ صفحه و قیمت ۱۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

کد خبر 6098314 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • لیگ‌یک/ دشت یک امتیازی سرمربی جدید سایپا از تبریز
  • معرفی نفرات راه‌‌یافته به نیمه‌‌نهایی اسکواش گرگان‌جونیور
  • مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت با ۳۵ جایزه ویژه به‌ مناسبت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • سیدحسین و حرکتی فراتر از سیو و شیرجه! (عکس)
  • جشنواره نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» به ایستگاه آخر رسید
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی
  • برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی اعلام شدند
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • حمامی که کافه کتاب شد