Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@20:03:00 GMT

تدبیر اسکوچیچ به سود بازیکن پرسپولیسی

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۸۴۵۱

تدبیر اسکوچیچ به سود بازیکن پرسپولیسی

تیم ملی فوتبال ایران در حالی سومین بازی خود در انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مقابل امارات برگزار می‌کند که احمد نورالهی و مهدی قایدی در حال حاضر با پیراهن شباب الاهلی در لیگ باشگاهی امارات بازی می‌کنند. دو بازیکنی که شرایط متفاوتی را در باشگاه خود نسبت به تیم ملی ایران تجربه می‌کنند.

قایدی در نقش گلزن در خط حمله شباب الاهلی می‌درخشد، اما به دلیل ترافیک سنگین مهاجمان تیم ملی، فرصت کمتری برای حضور در ترکیب پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایطی که نورالهی برعکس آن را در کشور امارات دارد. او که تبدیل به یکی از هافبک‌های اصلی و مورد اعتماد دراگان اسکوچیچ شده است شرایط خوبی در الاهلی امارات ندارد.

او در بازی‌های چند هفته گذشته تیم باشگاهی خود تبدیل به بازیکن تعویضی شده است و انتقاداتی را بابت عملکرد در این تیم از سوی اماراتی‌ها می‌شنود.

اسکوچیچ که در تمام بازی‌های قبلی به نورالهی به چشم یکی از مردان اصلی و تأثیرگذار در میانه میدان نگاه کرده است حالا می‌تواند بار دیگر با استفاده از شماره هشت فعلی تیم ملی ایران، اسم او را بر سر زبان بیندازد.

بازیکنی که بدش نمی‌آید توانایی‌های خود را بار دیگر در قلب امارات به رخ فوتبالی‌ها بکشد و نشان دهد همچنان جزو مرغوب‌ترین بازیکنان تیم ملی ایران است.

تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۲۰:۱۵ فردا پنجشنبه مقابل امارات در گروه A انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازی می‌کند. ملی پوشان ایران با دو پیروزی از دو بازی ابتدایی مقابل سوریه و عراق در صدر جدول حضور دارند. امارات نیز با کسب دو تساوی در رتبه سوم قرار گرفته است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ احمد نوراللهی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۸۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)



منبع:تابناک

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سوپر گل زیبای قائدی در لیگ امارات (فیلم) گل زیبای مهدی قائدی مقابل الجزیره (فیلم) علت بازی نکردن مهدی قائدی مقابل قطر از زبان قلعه نویی (فیلم)

دیگر خبرها

  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال