Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ریاحی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در موضوع مبارزه با مواد مخدر، اقدامات فرهنگی در کنار حوزه مقابله انجام می‌شود، اظهار کرد: بر اساس اخبار و گزارش‌های ارسالی توسط مردم و با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، عملیات انتظامی برخورد با مجرمان مواد مخدر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای کشف مواد مخدر در محورهای مواصلاتی از سگ‌های مواد یاب استفاده می‌شود، تصریح کرد: اصلی‌ترین محورهای مواصلاتی انتقال مواد مخدر به چهارمحال و بختیاری، مسیرهای «کهکیلویه و بویر احمد»، «بروجن»، «لردگان» و «شهرکرد» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال بیش از دو هزار و ۷۰ نفر مجرم مواد مخدر در استان دستگیر شدند، ادامه داد: این دستگیری‌ها نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد افزایش یافته است.

گرایش گروه سنی زیر ۴۰ سال به جرایم مواد مخدر

سرهنگ ریاحی هدف از عملیات پاکسازی را ایجاد جو روانی و ناامن سازی محیط برای مجرمان مواد مخدر عنوان کرد و گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۹۵۱ طرح پاکسازی در سراسر استان انجام شده است.

وی اظهار کرد: طرح پاکسازی نسبت به سال مشابه ۷۶ درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری یکی از طرح‌های مهم انجام شده را پاکسازی پیرامون مراکز آموزشی دانست و افزود: با توجه به مشکلات موجود در جامعه گرایش جوان‌ها به سمت جرایم و مصرف مواد مخدر افزایش یافته است.

سرهنگ ریاحی بیشترین گروه سنی گرایش به مواد مخدر را زیر ۴۰ سال عنوان کرد و ادامه داد: قانون موجود در خصوص برخورد با مجرمان مواد مخدر بازدارنده نیست و این مهم موجب تکرار جرایم توسط افراد می‌شود.

کد خبر 5321064

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری کشف مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر مجرم ویروس کرونا آمار کرونا بوشهر زلزله خطبه های نماز جمعه کرمانشاه واکسن کرونا عزاداری 28 صفر گرگان سیستان و بلوچستان رحلت پیامبر اکرم ص واکسیناسیون کرونا مشهد شیوع کرونا چهارمحال و بختیاری مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!

فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات