Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@16:53:21 GMT

خبری عجیب درباره دیدار تیم ملی و امارات

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۸۸۲۹

خبری عجیب درباره دیدار تیم ملی و امارات

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی امارات و ایران در شرایطی سومین دیدارشان در گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برابر هم برگزار می کنند که آخرین بار ۲۹ دی ماه ۱۳۹۳ و در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ مقابل هم قرار گرفتند که آن دیدار با تک گل رضا قوچان نژاد به سود ایران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان نکته جالب این است که ۲۱ بازیکن با پیراهن تیم ملی موفق به زدن گل به امارات شده‌اند که کریم باقری مربی فعلی تیم ملی و دستیار دراگان اسکوچیچ با زدن ۳ گل بهترین گلزن ایران در تاریخ جدال‌ها با امارات است.

پس از او حسین فرکی دو گل و رضا قوچان‌نژاد، محمد نوری، آرش افشین، علی کریمی، فریدون زندی، ابراهیم صادقی، رسول خطیبی، غلامرضا عنایتی، مهرداد میناوند، علی دایی، حمید استیلی، فرشاد پیوس، ناصر محمدخانی، شاهرخ بیانی، حمید علیدوستی، عبدالرضا برزگری، نصراله عبداللهی و ایرج دانایی‌فرد هر کدام یک بار دروازه امارات را باز کرده اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی حمید استیلی علی دایی غلامرضا عنایتی مهرداد میناوند تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات

رهبر اپوزیسیون و نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی یائیر لاپید به ابوظبی رفته و با وزیر خارجه امارات متحده عربی دیدار کرد.

به گزارش مشرق، یک روز پس از سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی و دیدار او با سران اسرائیل، رهبر اپوزیسیون این رژیم به امارات سفر کرد.دفتر لاپید با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در «یک سفر دیپلماتیک» به ابوظبی با وزیر خارجه امارات شیخ عبدالله بن زاید دیدار کرد.

طبق این روایت، دیدار در خانه وزیر خارجه امارات انجام شد و آنها درباره «تلاش‌های جاری برای دستیابی به توافق برای آزادی گروگان‌ها و این موضوع که غزه پس از پایان جنگ چگونه خواهد بود»، بحث کردند.

دفتر نخست‌وزیر سابق اسرائیل در این دیدار بر «نیاز فوری برای آزادی گروگان‌ها» تاکید کرد و به وزیر خارجه امارات گفت که «هر کشوری در منطقه می‌تواند بر این توافق تأثیر بگذارد».

لاپید افزود:« اسرائیل این منفعت را دارد که به همراه امارات متحده عربی و کشورهای عربی میانه رو، همکاری سیاسی و اقتصادی ایجاد کند که بتواند راه‌‎حل‌هایی برای مشکلات جهانی ارائه دهد و با انواع تهدیدات منطقه‌ای مقابله کند».

دیگر خبرها

  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران 
  • تفاوت عجیب قیمت خودرو در ایران و امارات
  • سطح تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات
  • دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات