Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید خوشبخت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات بسکتبال استان آذربایجان‌غربی بعد از تغییرات جدید و آغاز فعالیت با تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه‌روزی رییس هیات و رایزنی‌های مستمر با فدراسیون، برای حضور در لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور با عنوان تیم "خانه بسکتبال ارومیه" اعلام آمادگی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بسکتبال در آذربایجان‌غربی بین جوانان به عنوان یکی از رشته‌های پرطرفدار است و بعد از سال‌ها کمتر شدن فعالیت، با تغییرات اعمال شده در هیات، در حال بازگشت به شرایط ایده‌آل است و بنا به هدف‌گذاری هیات، نماینده استان با یک تیم بومی و با استفاده از استعدادها و نفرات منتخب بسکتبال در نقاط مختلف استان آذربایجان‌غربی در لیگ دسته یک حضور خواهدیافت.

دبیر هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی ادامه داد: برای این منظور، انتخاب نفرات برای تیم و اردوهای آمادگی بزودی با اعلام فراخوان جذب بازیکن از سراسر استان آغاز خواهدشد و امیدواریم این تیم بتواند با کسب نتایج قابل قبول، یک بار دیگر بسکتبال استان آذربایجان‌غربی را در کشور مطرح کند.

خوشبخت گفت: برای حضور قدرتمند در لیگ دسته یک و داشتن شانس صعود به لیگ برتر، پورایراندوست مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان هیات بسکتبال استان آذربایجان‌غربی حمایت خود را اعلام کرده و تاکنون یکی از بازرگانان بنام استان و یک سرمایه‌گذار حوزه پزشکی سلامت نیز برای حمایت از این تیم اعلام آمادگی کرده اند ضمن اینکه از خیرین ورزشیار و سازمان‌های دولتی و خصوصی دعوت می کنیم تا با حمایت خود نماینده استان  را در افتخارآفرینی و درخشش در لیگ همراهی کنند.

در فصل ۸۳-۸۴ تیم آذرباتری ارومیه به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی در لیگ دسته یک حضور داشت که موفق به صعود به لیگ برتر شد و در سوپرلیگ فصل ۸۴-۸۵ که در نهایت بعد از صعود از مرحله گروهی مقام هشتم کشور را در بین ۱۶ تیم کسب کرد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی بسکتبال ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی بسکتبال ارومیه آذربایجان غربی بسکتبال ارومیه استان آذربایجان غربی لیگ دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.   وی در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی