Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره شخصیت دعبل سریال "ولایت عشق" تأکید کرد در آن صحنه معروف واقعاً حسّ کردم خلعت را از دستان امام رضا(ع) دریافت کرده‌ام.

به گزارش قدس آنلاین، فخرالدین صدیق‌شریف بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در توضیح کارنامه کاری اش گفت: بیشتر نقش‌هایی که بازی کرده‌ام مثبت بوده‌اند اما یک نقش فوق منفی بازی کردم و آن شخصیت ابلیس در فیلم سینمایی «ابراهیم خلیل‌الله» این انتخاب نقش‌ها به خاطر نوع نگاه کارگردان هم هست؛ وقتی شخصیتی در ژانری شناخته می‌شود کارگردان‌ها کمتر ریسک می‌کنند که نقش‌های متفاوت را به او بسپارند اما کارگردان ابراهیم خلیل‌الله خواست من سنت‌شکنی کنم و با سه گریم متفاوت جلوی دوربین ظاهر شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر ایرانی اظهار داشت: بازیگر باید توانمندی این را داشته باشد که در نقش‌های مختلف ظاهر شود و تجربه نقش منفی و مثبت را با هم داشته باشد.

صدیق شریف گفت: بازیگری باعث می‌شود نگاه آدم به دنیا و جامعه تغییر کند. احساس می‌کنم باید بیشتر درباره چیزهایی که می‌بینم فکر کنیم چون بازیگری عمیق فکر کردن را به آدم یاد می‌دهد. بازیگری باعث می‌شود شرایط دیگران را درک کنیم و مسائلی که پشت پرده زندگی شخص وجود دارد را ببینیم.

وی درباره ماندگارترین شخصیت‌هایی که بازی کرده است افزود: بسیاری از شخصیت‌هایی که بازی کرده‌ام برایم ماندگار شده است. یکی از آن‌ها دعبل در سریال «ولایت عشق» است. مهدی فخیم‌زاده کارگردانی است که فضای درستی را ایجاد می‌کند تا بازیگر در آن فضا قرار بگیرد. برای فیلمبرداری این سریال سوار بر اسب در همه صحنه‌ها می‌گشت، فضا و شخصیت را می‌ساخت تا بازیگر آن شخصیت را حس کند.

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون تأکید کرد: درباره شخصیت دعبل برای من حرف زدند این شخصیت شوریدگی خاصی داشت و همان مدتی که درباره آن شخصیت با او صحبت کردم همه چیزی که باید بازی کنم را دریافت کردم و فضایی را ایجاد کرده بودند که در بخشی از فیلم زمانی که خلعت را پس از خوانش شعر بلندم برای امام (ع) گرفتم، حسّ کردم واقعاً خلعت را از دستان امام رضا (ع) دریافت کرده‌ام. بخشی از کار فخیم‌زاده تحلیل شخصیت بود که همه اینها که تلفیق شود بازی خوب را می‌سازد.

صدیق شریف در پایان بیان کرد: در چشم باد، از چند زاویه ایران را مورد بررسی قرار می‌داد و نشان می‌داد یک ایرانی در همه شرایط یک ایرانی است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فخرالدین صدیق شریف سریال ولایت عشق نقش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر قدیمی سینما به کما رفت

این بازیگر، فعالیت بازیگری‌اش را از سال ۱۳۵۱ با بازی در فیلم سرگروهبان ساخته سعید مطلبی آغاز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرد. فیلم هایی، چون برخورد، روزی که خواستگار آمد، معصوم و ... از فعالیت‌های او پس از انقلاب است.

طوفان‌پناه از دوستان نزدیک مرحوم رضا صفایی کارگردان قدیمی و مرحوم منوچهر وثوق هنرپیشه سینمای پیش از انقلاب است. او در کنار بازیگری به عنوان مدیر تولید فیلم هم فعالیت داشت.

علی‌اکبر طوفان‌پناه پیش از انقلاب در بیش از ۱۶ فیلم سینمایی بازی کرد. آخرین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، عروسی مامان در سال ۱۳۸۵ بود.

این بازیگر در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی، چون باغ گیلاس، عیاران و.. هم نقش‌آفرینی کرد.

همکاران این هنرمند با تایید این خبر از مردم خواستند برای بهبودی این هنرپیشه دعا کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • کری مک‌منمن با توخل: گفتم موفق باشی، نه اینکه ببری!
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • هالند به جای پادشاه بربرها در بازی کلش آف کلنز!
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود