Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@03:17:39 GMT

تویوتا هایلوکس Revo با کیت بدنه پت فایندر +عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۹۳۶۴

تویوتا هایلوکس Revo با کیت بدنه پت فایندر +عکس

تاکنون تویوتا نسخه ارتقایافته‌ای از هایلوکس را به بازار عرضه نکرده است، در حالی‌که برخی رقبا همچون فورد رنجر رپتور به راحتی توجه علاقمندان به پیکاپ‌های فوق قدرتمند را به سمت خود جلب می‌کنند.

به گزارش مشرق، تویوتا هایلوکس یکی از پیکاپ‌های شناخته شده آفرودی در بازار جهان محسوب می‌شود که در کشورمان نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون تویوتا نسخه ارتقایافته‌ای از هایلوکس را به بازار عرضه نکرده است، در حالی‌که برخی رقبا همچون فورد رنجر رپتور به راحتی توجه علاقمندان به پیکاپ‌های فوق قدرتمند را به سمت خود جلب می‌کنند.

حال یک تیونر تایلندی تصمیم گرفته تا تویوتا هایلوکس Revo را با کیت بدنه پت فایندر روانه بازار کند، به امید اینکه بتواند رقیب قدرتمندی برای پیکاپ فورد باشد. سپرهای فلزی مخصوص آفرود، هواکش کاپوت، چراغ‌های LED‌ روی سقف، گلگیرهای مخصوص و لاستیک‌های مخصوص گل و لای بخشی از تجهیزات این پیکاپ آفرودی هستند.

شرکت تیونر سیستم تعلیق استاندارد هایلوکس را با سیستم تعلیق Old Man Emu تعویض کرده است که علاوه بر بهبود قابلیت‌های آفرودی، امکان نصب یک بالابر را نیز برای این خودرو فراهم کرده است. برای ورود و خروج آسان‌تر به تویوتا هایلوکس Revo نیز رکاب‌های اتوماتیک در نظر گرفته شده است.

تیونر هیچ تغییری در پیشرانه تویوتا هایلوکس Revo ایجاد نکرده است. همچنان بزرگترین و قوی‌ترین موتور این خودرو، پیشرانه ۲.۸ لیتری توربودیزل با ۲۰۱ اسب‌بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور است. قیمت کیت بدنه پت فایندر حدود ۶۰۰۰ دلار است و مالکان می‌توانند تجهیزات اضافه‌ای را برای تویوتا هایلوکس تیون شده خود خریداری کنند. نسل فعلی تویوتا هایلوکس از سال ۲۰۱۵ میلادی در بازار حضور دارد و تاکنون دوبار در سال ۲۰۱۷ و سال ۲۰۲۰ مورد فیس لیفت قرار گرفته است.

منبع: خودروبانک

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان اتومبیل خودرو برند تویوتا هایلوکس Revo فناوری تویوتا هایلوکس Revo

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه خودروی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیارد ریال در شهرستان چابهار خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی‌های قضائی اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که خودرو مذکور فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودرو کشف شده 120 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • بهترین روش تمیز کردن شوره و رسوب کولر
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!