Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران، از تمدید اعتبار دفترچه بیمه سلامت همگانی و روستائیان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیده مریم حسینی - سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران گفت: با توجه به اتمام اعتبار بیمه‌ای تعداد کثیری از بیمه شدگان در صندوق‌های بیمه روستاییان و سلامت همگانی در پایان شهریور ۱۴۰۰، اعتبار بیمه‌های فوق به مدت ۳ ماه دیگر تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مطابق دستور ستاد مرکزی سازمان بیمه سلامت جهت پیشگیری از ایجاد ازدحام در دفاتر پیشخوان دولت و به دلیل شرایط خاص ناشی از همه گیری ویروس کرونا، اعتبار دفاتر روستاییان و سلامت همگانی تا پایان آذر ۱۴۰۰ تمدید شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی بیمه سلامت کرونا سلامت همگانی بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه آبگوشت زغالی به روش روستائیان هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم) طرز تهیه آسان کوبیده مربعی و ماهی لوله ای سوخاری (فیلم) طرز تهیه واوایشکا با گوشت ساطوری بره توسط آشپز‌ پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • طرز تهیه آبگوشت زغالی به روش روستائیان هندی (فیلم)
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403