Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@13:21:16 GMT

دفاع مهدی رجب‌زاده از تصمیم اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۹۴۰۶

دفاع مهدی رجب‌زاده از تصمیم اسکوچیچ

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی رجب‌زاده درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت:

در مرحله قبلی مسابقات نتایج فوق‌العاده‌ای گرفتیم. ایراداتی داشتیم که با توجه به اینکه اسکوچیچ زمان کمی را در تیم ملی گذرانده بود، اتفاقی طبیعی بود. از این بازی‌ها سربلند خارج شدیم و این به ما در ادامه راه کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی به انسجام، نظم و هماهنگی لازم رسیده و می‌توان گفت یک سر و گردن از آسیا بالاتر است.

وی با بیان اینکه بازیکنان بسیار باکیفیتی در تیم ملی بازی می‌کنند و همه آنها همدل هستند، تصریح کرد:

مردم و رسانه‌ها نیز از تیم ملی حمایت می‌کنند و شرایطی ایده‌آل داریم. این وضعیت تضمینی برای شکست امارات نیست، اما شرایط خوبی داریم و نتایج قابل قبولی به دست آورده‌ایم. اکنون بستر لازم برای صعود به جام جهانی به‌عنوان تیم اول گروه A فراهم است.

مهدی رجب‌زاده ملی‌پوش پیشین فوتبال کشورمان درخصوص دیدار با تیم ملی کره جنوبی اظهار داشت:

ایران و کره، دو قدرت نخست آسیا هستند و بازیکنان باکیفیت زیادی دارند. کره جنوبی همیشه رقیبی سرسخت بوده و گاهی این تیم را در خانه خودش بردیم؛ گاهی هم در ایران به این تیم باخته‌ایم. دیدار این دو تیم خیلی قابل پیش‌بینی نیست و به‌جز مسائل تاکتیکی، اتفاقات فوتبالی هم در نتیجه آن دخالت دارد. ما یک بار کره را در شرایطی بردیم که شکل تیمی خوبی نداشتیم، در نیمه دوم به گل رسیدیم و سپس عقب‌نشینی کردیم.

مهدی رجب‌زاده با اشاره به تقابل ایران و کره جنوبی در سال ۲۰۰۶ خاطرنشان کرد:

در یک بازی هم باید گل‌های زیادی می‌خوردیم که با اشتباه فاحش مدافع کره جنوبی، با گل هاشمیان به تساوی رسیدیم. بازیکنان ژاپن و کره جنوبی در سطح اول جهان بازی می‌کنند و آنها از هر موقعیتی بهره می‌برند. مقابل این تیم‌ها نباید مرتکب اشتباه شویم. بازیکنان ایران از جمله طارمی، آزمون و قلی‌زاده شرایط بسیار خوبی دارند و تیمی یکدست داریم. تیم ملی جو بسیار خوبی دارد و همه در جهت پیشبرد اهداف تیم کار می‌کنند.

وی درخصوص انتقاد مهدی مناجاتی از اسکوچیچ برای فرصت ندادن به بازیکنانی که در لیگ برتر کشورمان به میدان می‌روند، بیان کرد:

ممکن است یک مربی، تمرکز خود را روی لژیونرها یا بازیکنان لیگ داخلی بگذارد. اسکوچیچ نتایج خوبی گرفته و باید به او اجازه دهیم کارش را انجام دهد.

مهدی رجب‌زاده بازیکن پیشین تیم ملی ایران با تمجید از شرایط لژیونرهای ایرانی عنوان کرد:

لژیونرهای ما فوق‌العاده بوده‌اند و ورود بازیکنان لیگ برتری به تیم ملی دشوار شده است. البته راه برای انتقال آنها به لیگ‌های خارجی باز شده و آنها می‌توانند به تیم ملی هم دعوت شوند. در داخل کشور بازیکنان توانایی چون امیری و ترابی داریم که در تیم ملی هم هستند، اما لژیونرها شرایط بهتری دارند و طبیعی است که اولویت اسکوچیچ باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی ایران مهدی رجب زاده مهدی رجب زاده کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام تا پایان فصل جاری لیگ برتر دو بازی خطرناک دیگر در پیش دارند. - اخبار ورزشی -

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضور خودش و تعدادی از پیشکسوتان در تمرین روز جمعه تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: در مراسم ختم پدر حمید بابازاده حضور داشتیم که جواد نکونام هم شرکت کرده بود. ایشان و آقای علوی مسئول فرهنگی باشگاه ما را برای حضور در تمرین دعوت کردند و از آنجایی که تیم‌مان را دوست داریم، در تمرین شرکت کردیم. انصافاً روز خوبی بود و بازیکنان سرحال تمرین کردند.

حجازی: فقط استقلال،بدون پس‌وپیش/ به خاطر تیمم از خارج برگشتم

 

وی در ادامه افزود: نکونام به ما، آتیلا حجازی، فرشید سمیعی و نماینده هلدینگ خلیج فارس خوش‌آمد گفت و از ما هم خواستند دقایقی برای بازیکنان صحبت کنیم. من بیشتر به سمت آرامش رفتم و به بازیکنان گفتم مثل هفته ششم به بعد باشید. اگر خاطرتان باشد پس از آشتی که جواد نکونام و علی خطیر پس از هفته پنجم داشتند، آرامش در تیم برقرار شد. الان هم تا حدودی شرایط مثل آن زمان است و این آرامش می‌تواند به استقلال کمک کند. به بازیکنان توصیه کردم باید بهترین بهره را از فرصت موجود ببرند. به آنها گفتم همه دنبال قهرمانی هستیم و هم شما به این قهرمانی نیاز دارید و هم ما و تأکید کردم قهرمانی دست خودتان است.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: پنج هفته به پایان لیگ باقی مانده است و 15 امتیاز این وسط می‌چرخد. اختیار قهرمانی دست استقلال است و اگر همه بازی‌ها را ببرد کسی به آن نمی‌رسد. بازی آسانی نداریم و در این پنج بازی با دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندرانی بازی داریم که برای نیفتادن می‌جنگند. این دو بازی برای استقلال خطرناک است. استقلال این هفته با ذوب‌آهنی بازی دارد که سرمربی‌اش یکی از آنالیزورهای خوبی لیگ است و قطعاً تاکتیک و روش بازی استقلال را تحلیل می‌کند. شکست هفته گذشته آنها به نساجی در روحیه‌شان تأثیر می‌گذارد، ولی نباید این تصور به وجود بیاید که استقلال بازی آسانی دارد. با روحیه خوبی که از بازیکنان دیدم آرامش آنها می‌تواند حالت شارژی خوبی برای‌شان باشد. باید از زحمات علی خطیر مدیرعامل قبلی هم استقلال تشکر کرد که به نوبه خودش در این باشگاه زحمت کشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می دانند/ عقل هم چیز خوبی است
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست