Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کامیار چهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با اعلام گزارش هایی از کلاهبرداری و برداشت های غیرمجاز از حساب تعدادی از شهروندان اراکی، بررسی موضوع از سوی تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی انجام شده از مالباختگان مشخص شد که تمامی آنان پیام هایی تحت عنوان برنده شدن در مسابقه رادیویی، خوش حسابی به دلیل پرداخت به موقع قبض و یا برنده یکی از اپراتورهای همراه را دریافت کرده اند و با وجود توصیه های مکرر پلیس در خصوص نادیده گرفتن این گونه پیام ها، در تماس تلفنی فردی ناشناس که خود را مجری یک برنامه رادیویی معرفی می کرده، برای دریافت جایزه خود به پای خودپرداز مراجعه کرده و از حساب بانکی شان به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی اضافه کرد: در مراحل تخصصی پلیس، سرنخ هایی از اعضای یک باند کلاهبرداری که در استان البرز سکونت داشتند، در این کلاهبرداری ها به دست آمد و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، برنامه ریزی عملیاتی دستگیری آنان آغاز شد.

چهری ادامه داد: با پیگیری انجام شده از سوی کارآگاهان یکی از اعضای اصلی این باند کلاهبرداری در یکی از شهرستان های استان البرز دستگیر شد و در بازجویی های انجام شده از این فرد مشخص شد که دو نفر از همدستان وی به اتهام جرایمی دیگر در زندان به بسر می برند.

وی خاطر نشان کرد:‌ تا کنون اعضای این باند به 15 فقره کلاهبرداری به مبلغ دو میلیارد ریال اعتراف کرده اند که در این خصوص پرونده های تشکیل شده به مراجع قضائی ارسال و در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آگاهی انهدام باند استان مرکزی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان

سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه لو گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح استان زنجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه، گشت های هدفمند و استفاده از روش های نوین کشف جرم موفق به شناسایی سارقان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان تصریح کرد: ماموران با اقدامات پیچیده و تعقیب و مراقبت در عملیاتی غافلگیرانه پنج سارق و یک مالخر را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه با نظر کارشناسان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است، اظهار کرد: متهمان در بررسی و تحقیقات گسترده علمی و فنی پلیسی به سرقت های خود اعتراف کردند.

سرهنگ آدینه لو به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت کنند و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محل سکونت خود، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و تلفن ۱۳۰ مرکز فوریت پلیس آگاهی اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند قمار و شرط‌بندی آنلاین در گلستان
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر