Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، سردار حسین اشتری ظهر امروز در جمع پرسنل  ناجا که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی باید در تمامی حوزه‌های مختلف اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی داشته و بر اساس آن برنامه‌ریزی شود و ضمن پیشگیری با جرائم مقتدرانه برخورد کند.

وی ادامه داد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای بیان جلوه‌های خدمتگزاری مدافعان نظم و امنیت و تجلیل از مجاهدینی است که امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی مرهون تلاش‌ها و ایثارگری‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه همه ما در قبال شهدا و خانواده آنان وظیفه‌داریم، افزود: پلیس باید تمام تلاش خود را بکار گیرد تا در درون جامعه کسانی که امنیت مردم را سلب می‌کنند، احساس ناامنی و افراد ضعیف نیز پلیس را مأمن و پناه خود قلمداد کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با درک صحیح از شرایط و موقعیت حساس کشور، با اتکال به خدا، بهره‌گیری از تدابیر حکیمانه ولی امر و فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و همچنین بسیج همه توان و ظرفیت‌های انسانی، مادی و معنوی خود و ایثار و ازخودگذشتگی مأموران خدوم، در میدان پاسداری از امنیت و آرامش مردم، حضوری فعال یافته و باصلابت، قاطعیت، قدرت و اقتدار در مقابل قانون ستیزان، جامعه گریزان، هنجارشکنان و عوامل مخل نظم و امنیت جامعه ایستادگی می‌کند.

وی  از زحمات تمامی همکاران نیروی انتظامی در سراسر کشور خصوصاً پلیس آگاهی ناجا تقدیر و تشکر کرد و اظهار کرد: کارکنان نیروی انتظامی خدوم‌ترین، پرکارترین، مقدس‌ترین و پاک دست‌ترین افراد هستند، امیدواریم باوجود چنین همکارانی تحولاتی عظیم را در نیروی انتظامی شاهد باشیم.

وی از رونمایی سیستم هوشمند جدید «پلیس من» در هفته ناجا خبر داد و گفت: از ابتکارات جدید و هوشمند سازی در حوزه‌های مختلف در هفته ناجا رونمایی خواهد شد تا شاهد یک حرکت بسیار خوب در اجرای مأموریت‌ها باشیم.

گفتنی است؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز برای افتتاح و بازدید از چند پروژه عمرانی پلیس وارد تربت‌حیدریه شد که بازدید از سایت مسکن مهر، کلانتری در حال احداث محله شهید چمران و همچنین دیگر پروژه پلیس در منطقه گردشگری رودمعجن بخش بایگ و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های سردار اشتری در تربت‌حیدریه بود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی سردار حسین اشتری ارتقای امنیت و آرامش پلیس من پلیس هوشمند نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین پهلوان دلیر از کشف ۹۳ فقره انواع سرقت در استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی به مدت ۲۴ ساعت در سطح استان به اجرا در آمد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ۳ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای اینگونه طرح‌ها، افزود: با تلاش‌های بی وقفه مأموران بیش از ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۴۶ خرده فروش دستگیر شدند، همچنین ۳۱ معتاد متجاهر جمع آوری که به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ۳۸۱ متهم تحت تعقیب و۳ نفر از اراذل و اوباش، گفت: این طرح امنیتی تا پایان سال ادامه دارد و پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه روز تلاش می‌کند.

کد خبر 6097384

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت