Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم ملی زنان ونزوئلا، سرمربی سابق شان را به آزار جنسی متهم کردند

بیست و چهار بازیکن تیم ملی زنان ونزوئلا از جمله دینا کاستیانوس، مهاجم اتلتیکو مادرید از آزار جنسی کنت زرمتا، سرمربی سابق تیم شان علیه خود، پرده برداشتند.

طرفداری | به گزارش واشنگتن پست، دینا کاستیانوس مهاجم تیم ملی زنان ونزوئلا سه شنبه شب با انتشار یک پست در توییتر، مدعی شد او و هم تیمی هایش در تیم ملی جوانان طی سال های 2013 تا 2017 مورد سو استفاده جنسی قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرمتا در سال 2017 به علت کسب نتایج ضعیف، از تیم ملی زیر 20 سال زنان ونزوئلا اخراج شد اما زرمتا در توجیه اخراجش، مدعی شد بازیکنانش با توجه به شرایط بحرانی اقتصادی ونزوئلا از سوتغذیه رنج می برده اند. کاستیانوس مدعی شد یکی از بازیکنان ونزوئلا در سال 2020 به هم تیمی هایش گفت او در 14 سالگی مورد سواستفاده جنسی قرار گرفت اما تلاش برای دستیابی به زرمتا ناممکن بود. 

زرمتای پانامایی به مدت یک دهه، یک سرمربی موفق در فوتبال ونزوئلا بود که سابقه هدایت تیم ملی زنان پاناما را هم برعهده داشت. در پی افشاگری کاستیانوس، بیست و سه بازیکن دیگر تیم ملی زنان ونزوئلا، صحبت های دینا کاستیانوس را تایید کرده اند و مدعی شدند طی بازه ای چهار ساله از سوی سرمربی شان مورد آزار جنسی قرار گرفته اند. در واقع این سرمربی به بازیکنانش پیشنهاد ماساژ می داد و سوالاتی درباره گرایش های جنسی شان  می پرسید که آن ها را معذب می کرد. بازیکنان جرات نمی کردند به خانواده هایشان درباره این مسئله چیزی بگویند چون سرمربی تیم شان بسیار مقتدر بود و در واقع از او ترس داشتند. در بخشی از بیانیه کاستیانوس آمده:

ما برای مدت ها خودمان را متقاعد کرده بودیم چنین اتفاقاتی کاملا طبیعی و عادی هستند. من به اشتباه فکر می کردم چنین رفتارهایی، بهایی است که یک زن ورزشکار برای بازی کردن در سطح حرفه ای بپردازد. آزارهای بدنی، روانی و جنسی باید متوقف شود. 

کنت زرمتا، سرمربی سابق تیم ملی ونزوئلا

 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! فوتبالیست برزیلی، بعد از بیهوش کردن داور مسابقه دستگیر شد/ تصاویر حادثه علی دایی تحت عمل جراحی قرار گرفت افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! کیلیان ام باپه: هیچ وقت نمی توانیم در فوتبال آینده را پیش بینی کنیم رومن آبراموویچ پس از سه سال به انگلستان سفر کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آزار جنسی مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با توجه به پیروزی ۱-۰ در دیدار رفت در خانه بارسلونا، به بلوگرانا اجازه داد توپ را در اختیار داشته باشد و به دفاع رفت. فرصت‌های زیادی برای بارسلونا به ارمغان می‌آمد.

در یکی از این موقعیت‌ها آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن زن در سال گذشته، با یک ضربه زیبا بارسا را به برتری رساند و نتیجه را در مجموع مساوی کرد.

بعد از این گل بازی بازتر شد. در دقیقه ۳۰ سلما پارایوئلو مانند بازی رفت یک موقعیت عالی به‌دست آورد اما آن را هم از دست داد و بازی ۲-۰ نشد.

چلسی هم صاحب موقعیت شد. لئوپولز از فاصله شش متری دروازه از گلزنی ناکام ماند و توپ به تیر افقی برخورد کرد.
در نیمه دوم، نوسکن، بازیکن ملی‌پوش هم توپ را به تیر زد تا نتیجه بازی عوض نشود.
اندکی بعد، کادیشا بوکانن، مدافع میانی چلسی، دومین کارت زردش را در پنج دقیقه گرفت. چلسی از آن پس با یک بازیکن کمتر در زمین حضور داشت. سپس رولفو در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل دوم رساند.

در ادامه آبی‌ها از تحت فشار قرار دادن بارسلونا ناکام ماندند تا تیم اسپانیایی با کامبک و شکست دادن چلسی در استمفوردبریج به فینال چمپیونزلیگ صعود کند.

دیگر خبرها

  • پائز و چند انتخاب سورپرایز کننده
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو
  • (ویدئو) افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟