Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آرش صادقیانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۱۶ مرداد تمرین‌ها را برای آمادگی حضور مجدد در لیگ آغاز کرده‌ایم و باوجود محدودیت‌های مختلف از جمله مالی، تلاش می‌کنیم بهتر از پارسال نتیجه بگیریم.

وی افزود: یکی از مشکلات ما کمبود امکانات در سالن محل تمرین ما است و باوجود نبود نور مناسب اداره ورزش و جوانان برای این سالن متعلق به آنها لامپ تهیه نکرد و خود باشگاه در کنار هزینه‌های آب، برق و گاز هزینه مناسب‌سازی نور آن را هم برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقیانی اضافه کرد: بازیکنان ما حداقل‌ها را دریافت می‌کنند و حفظ آنها در تیم دشوار است بنابراین بیشتر بازیکنانی که در تیم‌های دیگر رزرو بوده‌اند و یا جوانان جویای نام به تیم راه‌یاب ملل می‌آیند.

وی ادامه داد: اعتباراتی از سوی استانداری کردستان برای تیم ما مصوب شد و قرار بود از طریق شهرداری سنندج به تیم راه‌یاب ملل داده شود اما این امر محقق نشده است.

سرمربی راه‌یاب ملل تصریح کرد: این اعتبار به حساب شهرداری سنندج واریز شده است اما می‌دانیم عده‌ای از پرداخت آن به تیم ممانعت کردند که شاید صلاح نباشد در این مورد صحبت شود.

وی با اشاره به حضور پنج ساله تیم راه‌یاب ملل در استان کردستان گفت: تاثیرات صعود تیم به سوپرلیگ والیبال موجب شده علاقه‌مندی‌ها به این رشته ورزشی در کردستان به شدت افزایش یابد و اکنون می‌بینیم که تنها در مریوان چهار سالن مجزا با چهار گروه مربی مختلف پذیرای علاقه‌مندان هستند و ظرفیت این سالن‌ها پر شده است.

صادقیانی با بیان اینکه بسیاری از ورزشکاران بومی در این تیم پرورش یافته و به تیم‌های مهم رفته‌اند افزود: در آینده به واسطه حضور راه‌یاب ملل در سوپر لیگ شاهد پرورش ورزشکاران شاخص دیگری از کردستان هم خواهیم بود.

وی با اشاره به حضور فعال شش مربی بومی در کنار تیم راه‌یاب ملل گفت: هرکدام از این مربیان توانایی گرداندن یک تیم دسته یک کشوری را دارند که این نویدبخش آینده خوبی در والیبال استان کردستان است.

صادقیانی تاکید کرد: از مشاوره و راهنمایی صاحب نظران و پیشکسوتان والیبال استان استقبال می کنیم.

برچسب‌ها مریوان کردستان سنندج والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریوان کردستان سنندج مریوان کردستان سنندج والیبال تیم راه یاب ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی سالن‌های نمایشی روز جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ ماه، به دلیل تقارن با شهادت امام جعفر صادق (ع) سالن‌های نمایشی اجرا نخواهند داشت.

بنابراین همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم