Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،سی و سومین جشنواره تئاتر هرمزگان نیمه دوم آبان  از 17 تا 20 آبان ماه در بندرعباس برگزار می شود و اکنون آثار ارسالی به جشنواره در مرحله داوری هستند.

حسین کریمی، دبیر اجرائی سی و سومین جشنواره تئاتر هرمزگان با بیان اینکه فریده گرمساری، مجید سرنی زاده و علیرضازارعی اعضای هیات داوران بازبین سی و سومین جشنواره تئاتر استانی را تشکیل می‌دهند، گفتد: مجید سرنی زاده، متولد بندرعباس و عضو گروه تئاتر کارگاه با سابقه فعالیت اجرایی در زمینه بازیگری، نویسندگی، طراحی و کارگردانی که در سال‌های اخیر پژوهش‌هایی را در زمینه هنر‌های نمایشی در سطح ملی و بین المللی ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی همچنین در خصوص سابقه کاری فریده گرمساری، گفت: وی متولد ۱۳۵۲ دانش آموخته موسسه سمندریان، فارغ التحصیل رشته (بازیگری و تئاتر کاربردی) اولین حضور در صحنه تئاتر در سن ۹ سالگی (چهارم ابتدایی) با نمایش‌های مدرسه‌ای و شرکت در جشن و جشنواره‌های دانش آموزی به صورت متداول. شروع فعالیت هنری و بازیگری به صورت جدی از سال ۱۳۶۶_۱۳۶۷ با گروه اندیشه به سرپرستی شادروان احمد حبیب زاده آغاز کرد.

او درباره علیرضا زارعی و سابقه کاری اش، هم افزود: زارعی فارغ التحصیل سینما (فیلمسازی) در مقطع کارشناسی، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی، تهیه کننده، کارگردان و نویسنده (صداوسیمای مرکز خلیج فارس)، عضو انجمن بازیگران خانه تئاتر ایران، عضو شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر استان هرمزگان است.

انتهای پیام/ا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره تئاتر هرمزگان جشنواره تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان