Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد شعبان پور چهارشنبه در این مراسم اضافه کرد: این مرکز به افراد کم‌بضاعت محله‌های اسفریز، هلال احمر و کوی سحرخیز خدمات حمایتی و درمانی ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام نجفیان به عنوان مسئول این مرکز معرفی شده است، افزود: این مرکز آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردم و خیرین نیک‌اندیش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبان پور افزود: تاکنون ۱۲ مرکز نیکوکاری در شهرستان جهرم فعالند و مشغول به خدمات‌دهی به افراد تحت پوشش هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی جهرم بیان کرد: این نهاد در نظر دارد بخشی از فعالیت‌های خود را برون‌سپاری کند و حدود ۵۰ درصد از صندوق‌های صدقات در اختیار مرکز نیکوکاری قرار می‌گیرد تا صرف همان منطقه شود.

شعبانپور گفت: هدف دیگر این طرح شناسایی خیرین و نیکوکاران و نیک اندیشان هر محله است تا بتوانیم نقش بهتری برای بحث فقرزدایی در محلات داشته باشیم.

مرکز نیکوکاری آیت‌الله حاج حسین شب‌زنده‌دار جهرمی در محله اسفریز جهرم با حضور امام جمعه، فرماندار ویژه و جمعی از مسئولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها مهدی شب زنده دار کمیته امداد امام خمینی جهرم موسسات نیکوکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی شب زنده دار کمیته امداد امام خمینی جهرم مهدی شب زنده دار کمیته امداد امام خمینی جهرم موسسات نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی گنابادگفت: سازمان دامپزشکی در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی بیشترین واگذاری خدمات به بخش خصوصی را داشته است.

دکتر محمدرضا متقی افزود:۲ درمانگاه دامپزشکی، ۵ مرکز اشتغال به امور درمان دامپزشکی، ۶ داروخانه دامپزشکی، ۳ مرکز واکسیناسیون دامپزشکی و ۱ مجتمع درمانی دامپزشکی در گناباد وجوددارد.

او گفت: به منظور بهبود عملکرد و ایجاد شرایط حداکثری رضایتمندی مراجعین، نظارت و بازرسی مستمر مراکز دامپزشکی شهرستان در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند