Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد رستمی روز چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این تعداد بازرسی از اصناف استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد رشد دارد.
وی افزود: به‌دنبال این بازرسی‌ها یک‌هزار و ۷۷۰ تخلف به ارزش ۲۱۳ میلیارد ریال کشف و یک‌هزار و ۵۳۹ فقره پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شد.
رستمی تصریح کرد: تخلفات کشف شده اصناف در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد و از نظر ارزش ریالی ۹۰ درصد افزایش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رستمی با اشاره به رصد قیمت ۹۰ کالای اساسی بازار چهارمحال و بختیاری در شهریورماه امسال و مقایسه آن با ماه قبل یادآور شد: از این تعداد بهای ۱۸ کالا کاهش و نرخ ۳۷ کالا افزایش داشته است.
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از مجموع سهمیه ۸۰۰ تنی برنج هیات‌های مذهبی و بازار استان تاکنون ۷۶۰ تن جذب شده و ۴۰ تن جذب نشده است.
کی‌قباد قنبری تاکید کرد: در این مدت ۳۵۵ شکر به بازار و هیات‌های مذهخبی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت که ۲۵۹ تن جذب شد و ۹۶ تن هنوز جذب نشده است.
وی موجودی شکر چهارمحال و بختیاری را ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن دانست و افزود: ۱۰ هزار تن شکر خام جدید به این استان اختصاص یافته که روزهای آینده وارد استان خواهد شد.
قنبری تصریح کرد: هم‌اکنون یک‌هزار و ۹۵۷ تن برنج و ۲۱ هزار تن گندم در انبارهای شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری موجود و ۹ هزار تن گندم دیگر در حال حمل به سیلوهای این استان است و تا پایان آذرماه مشکل گندم در استان وجود ندارد.
وی یادآور شد: شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری امسال ۱۷ هزار و ۵۰۰ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان را خریداری کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد کاهش دارد.
شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان کشور در سال‌جاری نسبت به سال قبل ۴۵ تا ۵۵ درصد کاهش داشته است و هم‌اکنون این استان از نظر موجودی گندم، رتبه پانزدهم ایران را دارد.
قنبری گفت:‌ ۵۱۶ تن شکر به زنبورداران چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت که توزیع آن به قیمت ۱۱۵ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم از فردا آغاز می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: افزایش میزان ذخیره سیلوهای گندم استان از طریق واردات گندم‌های داخلی و خارجی در دستور کار قرار گیرد.
الله‌کرم نصیری تاکید کرد: برخی مصوبه‌های ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری مانند ثبت عرضه گوشت مُرغ در سامانه رهتاب هنوز اجرایی نشده است.
وی افزود: به همین منظور نظارت بر عرضه گوشت مُرغ در بازار چهارمحال و بختیاری (از کشتارگاه تا فروشگاه) با فوریت و به‌وسیله سامانه رهتاب از روز دوشنبه هفته آینده در سطح استان اجرایی شود.
نصیری تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خرید میوه تنظیم بازار شب عید استان را از هم‌اکنون در دستور کار خود قرار دهد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۰ شهرستان نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها اداره کل کتابخانه‌ های عمومی چهارمحال و بختیاری چهارمحال وبختیاری سامان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری سامان چهارمحال وبختیاری سامان شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری بازار چهارمحال و بختیاری سال قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد

سید رضا خدیش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بازرسی‌های سال ۱۴۰۲ صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه، چرام و لنده افزود: از تعداد ۸ هزار و ۴٠٠ واحد صنفی فعال، تعداد یکهزار و ۱۷۲ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی تعداد پرونده‌های تشکیل شده تخلف را ۸۹۴ فقره عنوان و تصریح کرد: از این تعداد، ۲۷۴ مورد عدم احراز تخلف و تخلفات کشف شده یک هزار و ۱۷ مورد بود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه انواع تخلفات را گران‌فروشی، کم فروشی، ضرر و زیان به اشخاص نام برد.

خدیش ارزش ریالی این پرونده‌ها را ۵۰ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال خواند و گفت: در ادامه بازرسی‌ها در سال ۱۴۰۳ از ابتدای سال تاکنون ۵۸۸ مورد بازرسی انجام شده که از این تعداد ۴۲۶ مورد عدم احراز تخلف داشتیم.

وی با اشاره به ارسال ۱۶۲ فقره پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی کهگیلویه، بیان کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۳ میلیارد و ۹۰۱ میلیون ریال است.

خدیش در پایان با بیان اینکه مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه و چرام می‌توانند با سامانه ۱۲۴ تخلفات صنفی را گزارش دهند، تاکید کرد: شماره تلفن ۴۹۴۹ صنعت، معدن و تجارت آماده دریافت و گزارش هرگونه تخلف است تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی کند.

کد خبر 6098827

دیگر خبرها

  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود