Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@15:20:04 GMT

کدام مراکز معاینه فنی پایتخت فردا باز است؟

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۰۴۱۸

کدام مراکز معاینه فنی پایتخت فردا باز است؟

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران توضیحاتی درباره فعالیت برخی مراکز معاینه فنی در فردا (پنجشنبه) همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) ارائه داد.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز معاینه فنی شهر تهران، حسین مقدم در این باره گفت: به منظور خدمت رسانی به شهروندان مراکز معاینه فنی آبشناسان، الغدیر، خاوران، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام و واحدهاس سیار نوبنیاد و گیلان در روز پنج شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ از ساعت هفت صبح تا ۱۴ فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهروندان جهت آگاهی از آدرس این مراکز می توانند به سایت رسمی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران مراجعه کنند.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی در ارتباط با وضعیت مراجعات به مراکز نیز گفت: در حال حاضر مراکز در شرایط عادی و فاقد صف است و مراجعان در کمترین زمان می‌توانند از خدمات مراکز استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، باتوجه به تغییر ساعات کاری مراکز معاینه فنی، شهروندان می توانند با مراجعه به سایت رسمی ستاد معاینه فنی inspection.tehran.ir و یا تماس با سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ از آخرین وضعیت فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران مطلع شوند.

شهر تهران از ظرفیت۵۶ خط معاینه فنی مختص خودروهای سبک در ۱۷ مرکز معاینه فنی ثابت و هشت واحد سیار تک خطه و همچنین سه مرکز معاینه فنی تک خطه مختص خودروهای سنگین برخوردار است./ایرنا

منبع: فردا

کلیدواژه: مراکز معاینه فنی پایتخت مراکز معاینه فنی ستاد معاینه فنی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته

محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران اظهار کرد: در هفته گذشته (۱ الی ۷ اردیبهشت ماه) مجموع ۲۶۵۷۸ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۲۰۱۵۰ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت ۶۴۳۴۲ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۴۲۴۲ مزاحم با این مرکز بوده است.

رئیس سازمان اورژانس تهران تاکید کرد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱۹۹۴ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است.

توکلی همچنین گفت: اورژانس هوایی ۴ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۴ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته