Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعیدآقائی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه از ابتدای مهر امسال با برنامه ریزی صورت گرفته شست و شوی خطوط فشار متوسط ، بازبینی و اصلاح شبکه در برنامه کار قرار گرفت ، افزود: همزمان با آغاز فصل پاییز، این شرکت با انجام اقدامات گسترده پیشگیرانه، زمینه لازم را برای مواجهه با بارش پاییزه  فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شرایط آب و هوایی کلانشهر اهواز بگونه ای است که برای جلوگیری از وقفه در ارایه خدمات باید بخش اصلی تعمیر و نگهداری شبکه برق در نیمه دوم سال انجام شود.

وی افزود: از ابتدای مهر تا پایان آبان‌ امسال سرویس و تعمیرات (اورهال) شبکه برق خطوط تغذیه کننده پمپاژهای فاضلاب ، رفع مشکل ترانس‌های برق و اصلاح اتصالات سست شبکه برق اهواز که با ترمووژین شناسایی شده‌اند در دستور کار قرار گرفته است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به آسیبی که در بهمن سال ۱۳۹۵ به دلیل وقوع توفان گرد و غبار به شبکه برق این کلانشهر وارد شد ، گفت: هشت دستگاه ماشین مقره شو برای شست و شوی شبکه با استفاده از روزانه ۱۰۰ هزار لیتر آب مقطر فعالیت می‌کنند.

آقایی ادامه داد: از عواملی که باعث خاموشی و آسیب به شبکه می شود تداخل درختان در شبکه و ایجاد اتصال کوتاه است که با رعایت کلیه دستور العمل‌های زیست محیطی و اصول ایمنی و توجه به حفظ مبلمان شهری شاخه زنی و هرس ۳۷هزار درخت متداخل در حال انجام است.

وی با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق شهروندی در ارایه خدمات گفت: حفظ پایداری شبکه وآسایش و رفاه مردم اهواز از اولویت‌های مجموعه برق اهواز است که مهمترین هدف چشم انداز ۱۴۱۰ این شرکت و رسیدن به ۹۹ دقیقه خاموشی در سال است.
شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دارای یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۴۴۰ مشترک است که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند. طول خطوط شبکه فشار متوسط اهواز ۴هزار و۱۳۸کیلومتر است.

برچسب‌ها انرژی برق مصرف بهینه برق شركت توزيع نيروی برق خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق مصرف بهینه برق شركت توزيع نيروی برق خوزستان انرژی برق مصرف بهینه برق شركت توزيع نيروی برق خوزستان شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد

عملیات رفع اشکال و راه‌اندازی دوباره تلمبه ای‌پی‌اس (ESP) چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون بدون استقرار دکل با موفقیت انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، حسن شهروئی، مدیرعامل این شرکت گفت: تلمبه ای‌اس‌پی چاه شماره ۳۶۷ اهواز به‌دلیل گرفتگی تجهیزات درون‌چاهی ناشی از رسوب مواد جامد هیدروکربوری، از مدار تولید خارج و در ادامه به‌منظور رفع گرفتگی تلمبه، عملیات تمیزسازی ستون چاه و متعلقات درون‌چاهی تجهیز یادشده با تزریق حلال و گازوئیل، طراحی و برنامه‌ریزی شد که با انجام موفقیت‌آمیز آن، تلمبه درون چاهی عملیاتی شد.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارشناسان مدیریت فنی مناطق نفت‌خیز جنوب و همکاران ذی‌ربط در شرکت نفت و گاز کارون بیان کرد: با انجام این عملیات افزون بر حذف هزینه تعمیر چاه به‌وسیله دکل، استمرار تولید نفت با بهره‌دهی هزار و ۲۰۰ بشکه در روز امکان‌پذیر شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با تأمین ۲۵ درصد نفت خام کل کشور بزرگ‌ترین شرکت بهره‌بردار تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که مسئولیت راهبری و تولید صیانتی نفت، گاز و مایعات گازی را از میدان‌های تحت سرپرستی به‌عهده دارد.

دیگر خبرها

  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی و ماندآب احتمالی در اهواز
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز در حال اجراست
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد
  • در 5 دقیقه با عینک زدن خدافظی کنید!
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد