Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «قاسم ژامرت تاکایف» رئیس جمهور قزاقستان با «میکوریو» دبیرکل سازمان جهانی گمرک ملاقات کرد.

تاکایف در سخنانی ضمن این دیدار خاطرنشان کرد قزاقستان به همکاری با سازمان جهانی گمرک توجه زیادی داشته و از حمایت شخصی دبیرکل این سازمان از «نورسلطان» قدردانی می‌کند.

وی در ادامه تاکید کرد در قزاقستان کارهای جامعی برای حمایت از اقتصاد ملی و تجارت بین‌المللی در دوره بیماری همه گیر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهانی گمرک به نوبه خود از رئیس جمهور قزاقستان برای این فرصت تشکر و بر پیشگامی «نورسلطان» در منطقه آسیای مرکزی اشاره کرد.

وی در بخش دیگری در مورد نتایج سفر خود به شهر «ترکستان» قزاقستان صحبت و از مراحل ترخیص کالا از گمرک در فرودگاه جدید استقبال و به پتانسیل ترانزیت این منطقه و امکانات کریدور حمل و نقل «شرق – غرب»، اشاره کرد.

به گفته رئیس سازمان جهانی گمرک، قزاقستان در دوره همکاری پیشرفت چشمگیری را در امور گمرکی داشته است.

وی همچنین افزود: معرفی اعلامیه الکترونیکی و اصل «پنجره واحد» برای بسیاری از کشورهای عضو سازمان کارآمد عمل کرده است.

در پایان این ملاقات در مورد ادامه همکاری همه جانبه در زمینه گمرک توافق حاصل شد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: قزاقستان سازمان جهانی گمرک همکاری سازمان جهانی گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر خواهد بود.

 سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد
  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای
  • امیر آشتیانی عازم قزاقستان شد
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد