Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی امارات با وجود عدم تحمل شکست مقابل رقبای خود در ۹ مسابقه، آمار ضعیفی مقابل ملی‌پوشان کشورمان دارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره دیدار تیم‌های ملی ایران و امارات، در دور پایانی انتخابی جام جهانی 2022 قطر نوشت: « امارات پس از دو تساوی متوالی مقابل لبنان و سوریه علاقه‌مند است بیشترین بهره را از دو بازی آتی خانگی خود ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو شکست ممکن است امارات را از مسیر صعود به جام جهانی خارج کند. امارات از زمانی که فن‌مارویک به نیمکت امارات بازگشته، این تیم در 9 بازی شکست نخورده است.

اماراتی‌ها همچنین از مهاجمی چون علی مبخوت بهره می‌برند که 77 گل ملی در کارنامه دارد و با 12 گل زده، بیشترین گل را در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر به ثمر رسانده است. فابیو لیما و کایو کاندو هم در یک‌سوم پایانی زمین از مبخوت حمایت می‌کنند، اما اگر یک تیم هم فهرست بلندبالاتری از مهاجمان توانا داشته باشد، آن هم ایران است.

سه نقطه ضعف تیم ملی امارات؛ فرصت سوزی، فاصله خطوط و فقدان تمرکز

مهدی طارمی در شرایطی به اردوی تیم ملی ایران بازگشته که نخستین گلزن ایرانی به تیم لیورپول لقب گرفت. سردار آزمون نیز که از دیدار مقابل سوریه محروم بود، هر 120 دقیقه برای زنیت گلزنی کرده است. کریم انصاری فرد و کاوه رضایی هم در ترکیب ایران هستند و اسکوچیچ هیچ کمبودی در گزینه‌های هجومی خود ندارد، اما این دفاع ایران بود که بیش از همه در پیروزی ایران مقابل سوریه و عراق درخشید. 

تیم ملی در دو مسابقه قبلی، دروازه خود را بسته نگه داشت و بیرانوند تنها دو واکنش از خود نشان داد. ایران آمار فوق‌العاده‌ای مقابل امارات دارد و تنها یک بار در 16 تقابل قبلی شکست خورده است. دیدار دو تیم در جام ملت‌های آسیا 2011 و 2015 به برتری ایران انجامید.»

رجب‌زاده: تیم ملی ایران یک سر و گردن بالاتر از آسیاست

شاگردان دراگان اسکوچیچ از ساعت 20:15 روز 15 مهر، در ورزشگاه زعبیل دبی مقابل امارات صف‌آرایی خواهند کرد و از ساعت 17 روز 20 مهر، در ورزشگاه آزادی به مصاف کره جنوبی می‌روند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی قطر تیم ملی امارات تیم ملی جام جهانی قطر تیم ملی امارات تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با حمله موشک‌های بالستیک ایران به اسرائیل تا حد زیادی شکست خورد.

این رسانه رسمی رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش خود در این خصوص افزود که از بین هشت موشکی که این سامانه پدافند هوایی آمریکا یرای مقابله با موشک‌های بالستیک ایران شلیک کرد، فقط دو موشک در اصابت به هدف خود موفق عمل کردند.

اذعان دیرهنگام رادیو ارتش رژیم اشغالگر در حالی است که رسانه های عبری چند روز پس از عملیات وعده صادق گزارش دادند که ادعاهای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه هیچ پهپاد ایرانی نتوانسته وارد اراضی اشغالی شود صحت ندارد.

این رسانه ها تاکید کردند که آمار ارائه شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر رهگیری پهپادها و موشک های ایران جنون‌آمیز و مبالغه‌آمیز است و ممکن است باعث شود صهیونیست ها و حتی عناصر ارتش توجهی به این آمار نکنند.

در ادامه این گزارش ها تصریح شد که ادعاهای ارتش اشغالگر در راستای کم جلوه دادن خسارت‌های وارده بعد از عملیات ایران صحت ندارد، چرا که دست‌کم ۹ موشک از سیستم دفاعی اسراییل در پایگاه هوایی نواتیم عبور کردند.

کد خبر 6094147

دیگر خبرها

  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد