Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرشید ریاحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۴ طرح هادی روستایی با اختصاص اعتبار ۱۴ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان در استان به مرحله بهره‌برداری رسید که به مناسبت روز روستا افتتاح می‌شود.

او افزود: به سبب وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری روز دوشنبه در شهرستان کوهرنگ امسال برنامه‌های روز روستا در استان با اولویت رسیدگی به روستا‌های این شهرستان، ارزیابی خسارت‌های وارده بر خانه‌های روستایی و تلاش برای جبران آن معطوف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تصویب بازنگری ۳ طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری

ریاحی اضافه کرد: در حال حاضر تیم‌های ارزیاب مشغول برآورد خسارت‌های وارده بر خانه‌های روستایی شهرستان کوهرنگ هستند.

او با اشاره به افتتاح طرح‌های هادی روستایی استان به مناسبت روز روستا، اظهار داشت: از مجموع ۱۴ طرح قابل افتتاح، سه طرح هادی روستایی در روستا‌های دورک سفلی، دورک علیا و حمزه‌آباد با هزینه‌کرد ۹۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در شهرستان کوهرنگ به بهره‌برداری رسیده است.

ریاحی گفت: همچنین ۲ طرح هادی در روستا‌های قلعه‌تک و موسی‌آباد شهرستان کیار قابل افتتاح شده است که برای اجرای آن یک میلیارد و ۷۹۷ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

او با اشاره به اجرای چهار طرح هادی روستایی در شهرستان لردگان با اختصاص ۶ میلیارد و ۷۷ میلیون تومان، افزود: این طرح‌ها در روستا‌های ورکهله، خنگ‌دره‌شور، شهرک فجر و سردار سرقلعه اجرا شده است.

ریاحی اضافه کرد: از دیگر طرح‌های هادی اجرا شده در استان می‌توان به طرح هادی روستایی در روستای قراب شهرستان اردل، روستای آزادگان شهرستان بن و روستای چم‌چنگ شهرستان سامان اشاره کرد.

او همچنین از آغاز عملیات اجرایی هشت طرح هادی روستایی در استان همزمان با روز روستا خبر داد و گفت: این طرح‌ها در روستا‌های شهرستان‌های فارسان، بروجن، لردگان، اردل و کوهرنگ با ۶ میلیارد و ۷۳۲ میلیون تومان اجرا می‌شود.

ریاحی به دیگر طرح‌هایقابل افتتاح روز روستا در استان اشاره کرد و افزود: علاوه‌بر طرح‌های هادی روستایی عملیات اجرایی یک پروژه مسکونی ۴۲ واحدی نیز در روستای قراب شهرستان اردل با اختصاص ۱۲ میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان آغاز می‌شود.

او ادامه داد: همچنین در هر شهرستان نیز مقرر شد تا سند مالکیت و زمین به صورت نمادین اعطا و مسکن‌های مقاوم‌سازی شده نیز افتتاح شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح هادی روستایی طرح هادی روستایی میلیون تومان روز روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل استاندارد استان گفت: برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر میان اداره کل استاندارد و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان، چهارمین دفتر استاندارد و استانداردسازی در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان افتتاح شد.
مهدی پژوهش ارتباط بین نهاد‌های دولتی و مراکز دانشگاهی و علمی را برای سرعت بخشیدن به سیر پیشرفت و تعالی کشور لازم دانست و افزود: بر اساس مصوبات شورای عالی استاندارد استان و شورای سیاست‌گذاری تدوین و ترویج استاندارد، در این مراکز، دفاتر ارتباط با استاندارد راه‌اندازی و تفاهم نامه‌های همکاری منعقد می‌شود.
وی افزود: از اهداف مهم این دفاتر، آگاه‌سازی و آموزش همگانی در خصوص استاندارد، مشارکت در فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی استاندارد‌های پژوهش محور ملی و بین المللی، عضویت در کمیته‌های فنی متناظر به عنوان یک عضو فعال در بررسی پیش نویس استاندارد‌ها و ارائه نظرات اصلاحی، ترویج استاندارد‌ها و ارتباط مستقیم کارشناسان استاندارد، دانشجویان و پژوهشگران با این دفتر است.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی