Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود ترابی عصر امروز در دیدار استاندار سمنان، امام جمعه دامغان و نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با وی اظهار کرد: مدیریت و زمامداری کار سخت و طاقت‌فرسایی است؛ اما پاداش زیادی نزد خداوند دارد.‌

وی اضافه کرد: رفع نیازها و کمبودهای بهداشتی و درمانی و همچنین راه‌اندازی بیمارستان رضایی از مطالبات جدی مردم شهرستان دامغان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سابق دامغان افزود: دامغان، شهرستانی با ظرفیت‌های بسیار غنی معدنی است که فرآوری تولیدات این معادن نقش مهمی در توسعه این شهرستان خواهد داشت.‌

ترابی با بیان اینکه حضور استاندار سمنان بین مردم دلگرم‌کننده است، خاطرنشان کرد: سفرهای شهرستانی استاندار، امر بسیار مهم، تأثیرگذار و امیدوارکننده‌ای است که امیدوارم استمرار داشته باشد.

پیگیری امور شهرستان دامغان در اولویت‌ است

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: اینجانب از دیرباز از دوست‌داران حجت‌الاسلام‌والمسلمین ترابی بوده‌ام؛ ایشان سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام، استان و شهرستان دامغان هستند و ما هم سربازان دین، قرآن و نظام هستیم.

وی با بیان اینکه مدیران کل باید در دورترین روستاها حضور یابند و بین مردم باشند، اضافه کرد: دغدغه‌های مربوط به محورهای مواصلاتی، بهداشت و درمان و ... شهرستان دامغان پیگیری و برطرف خواهد شد.‌

استاندار سمنان با بیان اینکه سفرهای شهرستانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد، عنوان کرد: پیگیری امور شهرستان دامغان جزو اولویت‌های کاری ما است.‌

هاشمی گفت: بالاترین دغدغه ما موضوع اشتغال جوانان است و تلاش خواهیم کرد تا با همکاری تمام مسؤولان در جهت تحقق شعار سال گام برداریم.‌

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار سمنان سیدمحمدرضا هاشمی بیمارستان رضایی دامغان شهرستان دامغان استاندار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان روز سه شنبه در بازدید از معدن سنگ گوهره نرگسه چگنی با قدردانی ازکارگران معادن استان گفت: سنگ گوهره یکی از سنگ‌های باارزش کشور است که از معادن لرستان تولید و استخراج می‌شود و در بازار سنگ کشور به فروش می‌رسد.
ابوطالب شفقت با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت خدمتگزار و دولت کار و تلاش است افزود: باید در راستای جهش تولید و افزایش کیفیت محصول وفرآوری سنگ وجلوگیری ازخام فروشی این سرمایه عظیم تلاش بیشتری کنیم.
شفقت با لزوم توجه به مشکلات کارگران در لرستان، یادآور شد: سنگ‌های معدنی باید توسط صنعتگران بومی در داخل این استان فرآوری شود و از خام‌فروشی سنگ‌های معدنی باید جلوگیری کنیم.
میزان ذخایر سنگ لرستان ۶۸.۵ میلیون تن و میزان استخراج سالیانه هم یک میلیون ۲۶۹ هزار تن است.

دیگر خبرها

  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • پاسخ به نیازهای کشاورزی مطالبه‌ای از دانش‌بنیان‌ها
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن