Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:39:41 GMT

پیشرفت ۷۵ درصد پروژه کمربندی نسیم شمال

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۱۳۸۴

پیشرفت ۷۵ درصد پروژه کمربندی نسیم شمال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت فنی وعمرانی شهرداری قزوین سید محمد علمی با تاکید بر اینکه اجرای پروژه کمربندی نسیم شمال از حیث کاهش ترافیک حائز اهمیت است اظهار کرد: تاکنون خاکبرداری و تخریب آسفالت در فاز دو این پروژه هر کدام به طول ده هزار مترمکعب انجام شده است.

وی با بیان اینکه پیشرفت این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت داشته است، افزود: تثبیت بستر باWT به طول بیش از ۸ هزار و۵۰۰ مترمکعب هم از دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین ادامه داد: همچنین در این پروژه سویل سمنت به طول ۸ هزار و۷۵۰ متر مربع و بیس تثبیت شده با سیمان به طول ۷ هزار و۷۰۰ متر مربع اجرا شده است.

علمی بیان کرد: رویه بتنی باند غربی و شرقی هر کدام به ترتیب به طول یک هزار و۷۰۰ و یک هزار و۳۸۰ مترمکعب نیز انجام شده است و مراحل اجرای کار همچنان ادامه دارد.

کد خبر 5321439

منبع: مهر

کلیدواژه: نسیم شمال قزوین شهرداری قزوین ویروس کرونا آمار کرونا زلزله بوشهر واکسن کرونا کرمانشاه عزاداری 28 صفر گرگان واکسیناسیون کرونا رحلت پیامبر اکرم ص مشهد سیستان و بلوچستان خراسان رضوی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آورد آب سد دز خوزستان در حد سیلاب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صدریان فر صبح امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: دریچه‌های سد دز برای رهاسازی آب در حد ایمن باز هستند و آب اضافه در حد سیلاب نیست و با توجه به ظرفیت سد مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در ادامه نقطه بحرانی بارندگی اخیر را سد دز عنوان کرد و افزود: ورودی سد دز حدود ۲ هزار متر مکعب بر ثانیه بود، بنابراین خروجی سد را از روزهای قبل به حدود ۵۰۰ مترمکعب بر ثانیه رساندیم تا بتوانیم ظرفیتی حدود ۶۵ میلیون مترمکعب را ایجاد کنیم.

صدریان فر اظهار کرد: وضعیت مدیریت شده و حوضه‌های پایین‌دست در حال فروکش کردن هستند و احتمال دارد خروجی سد دز را در ساعت‌های آتی بیشتر کنیم.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به اینکه هم اکنون مخازن سدهای استان ۸۱ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: این میزان در سدهای زنجیره‌ای کارون ۹۱ و سد دز ۱۰۰ درصد است.

کد خبر 6096304

دیگر خبرها

  • آورد آب سد دز خوزستان در حد سیلاب نیست
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • نصب تابلو‌ها و علائم ترافیکی در کمربندی نسیم شمال 
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم