Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در پاسخ به سوال ایرنا درخصوص انتشار پیام‌هایی در فضای مجازی مبنی بر اینکه جرایم رانندگی به دلیل هفته ناجا نصف شده است، گفت: انتشار این مطلب شایعه است و تکذیب می شود و تاکنون چنین بخشنامه‌ای صادر نشده است.

به گزارش قدس آنلاین، سردار رهام‌ بخش حبیبی افزود: شهروندان نباید به شایعات فضای مجازی توجه کنند و اخبار و اطلاعات درست را تنها از طریق رسانه‌های رسمی دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۶ تن موادمخدر در نیمه نخست ۱۴۰۰ در فارس کشف شد
فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری ۳۶ تن مواد مخدر در سطح این استان کشف شده که به نسبت مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش داشته است.
سردار حبیبی با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: از ۱۷ تا ۲۴ مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده و شعار امسال این ایام "پلیس هوشمند امنیت پایدار" است.
فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: حدود ۲ هزار برنامه به مناسبت هفته ناجا در کل استان برنامه‌ریزی شده که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: امروزه رشد تکنولوژی و توسعه فضای بسیار زیاد است و ناجا در هفته پیش رو تلاش دارد آسیب‌های این حوزه‌ها را برای مردم روشن و با هوشمندسازی پلیس خدمات به مردم در جهت تامین امنیت را توسعه دهد.
وی با اشاره به برخی از برنامه‌های هفته نیروی انتظامی امسال در استان فارس گفت: برای اولین بار بعد از شیوع کرونا در هفته جاری صبحگاه عمومی برگزار خواهد شد ، غبارروبی حرم‌های مطهر، دهمین گردهمایی سراسری پلیس یاران و رونمایی از پروژه‌های هوشمندسازی پلیس از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی امسال در سطح استان است.

حبیبی با بیان اینکه اخیرا ۳ متهم به آزار و اذیت شهروندان در ارتفاعات دراک در اطراف شیراز دستگیر  شدند افزود: متهم چهارم این پرونده متواری و قصد خروج از کشور را داشت که با تلاش پلیس دستگیر شد و اکنون هر ۴ متهم دستگیر و پرونده‌ آنها برای طی مراحل قضایی به دادگستری ارسال شده است.

وی در ادامه گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریورماه امسال مجموعا کالاهای قاچاق با ارزش ۳۲۴ میلیارد تومان در این استان کشف شد که به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.
حبیبی با بیان اینکه کشف در پرونده‌های پلیس فتا این استان از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه ۹۰ درصد رشد داشته است،گفت: میزان پرونده‌های تشکیل شده امسال به نسبت سال قبل بیشتر شده اما ۷۰ درصد از پرونده‌هایی که به مشاوره پلیس ارجاع شده پیش از دادگاه و حکم قاضی خاتمه یافته است.
فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه گفت: در پرونده‌های نزاع‌های خانوادگی، وجود اسلحه در منزل آسیبی جدی محسوب می شود زیرا در این صورت نزاع خانوادگی منجر به قتل می‌شود که رسانه‌ها می توانند در این زمینه فرهنگ‌سازی کرده و آگاهی بخشی کنند.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی فارس بخشیدگی جرایم هفته نیروی انتظامی انتظامی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس

پس از اینکه ازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اینکه بازی هفته سی‌ام این تیم مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، اعتراض کرد و خواهان اتخاذ تمهیداتی برای انجام مسابقه در حضور هواداران خودش شد( البته این بیانیه خیلی زود از روی کانال استقلال برداشته شد).

در همین راستا سهیل مهدی هم مصاحبه کرد و مدعی شد سازمان لیگ برای هفته آخر تمهیداتی را مدنظر قرار می دهد و استقلال را فراموش نکرده است. در این میان نکته حائز اهمیت، شرایط باشگاه پیکان است. تیمی که  روی کاغذ میزبان استقلال در هفته پایانی محسوب می‌شود و قطعاً نظر آنها نیز در انتخاب محل برگزاری مسابقه تاثیرگذار است.

طبق آخرین شنیده‌های ما، اگر استقلال قهرمانی خودش در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر را قطعی کند یا اینکه این عنوان در هفته ماقبل پایانی به پرسپولیس برسد که مشکل عملاً تا حد بسیار زیادی حل شده تلقی می‌شود چون پرسپولیس در صورت قهرمانی، هفته پایانی جام را بالای سر می‌برد و از بابت حضور تماشاگرانش نیز مشکلی ندارد. از سوی دیگر اگر استقلال هم در هفته بیست و نهم قهرمان شده باشد، آنگاه می‌توان بازی این تیم مقابل پیکان را یک روز دیرتر برگزار کرد تا در ورزشگاه آزادی انجام شود اما اگر قرار بر این شود که گره قهرمانی در آخرین هفته باز شود آنگاه تکلیف چه خواهد بود؟

طبق شنیده‌های ما یکی از طرح‌هایی که شایعه اجرای آن در تمرین استقلال هم به گوش بازیکنان این تیم رسیده، برگزاری مسابقه هفته سی‌ام میان پیکان و استقلال در قزوین است. پیکانی‌ها یک بار در این استان از پرسپولیس میزبانی کردند و حالا این شایعه مطرح شده که شاید بازی آنها با استقلال نیز به قزوین انتقال داده شود. البته قطعاً حتی اگر چنین مسئله‌ای به عنوان یک راهکار مد نظر باشد، تنها راهکار نخواهد بود و تا وقتی سازمان لیگ به صورت رسمی چیزی را اعلام نکند، نمی‌توان پیرامونش اظهار نظر قطعی کرد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد