Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:04:57 GMT

داستان مرگ علی گلستانه

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۱۴۰۵

داستان مرگ علی گلستانه

علی گلستانه، هنرمند نقاش کشورمان که چهارشنبه، ۱۴ مهر ماه به دلیل عوارض ناشی از کرونا دار فانی را وداع گفت، به مدت ۱۰ روز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان توس تهران بستری بود.

حمید شاهرخ، مترجم، عکاس و از دوستان نزدیک علی گلستانه که در روزهای پایانی عمر در کنارش بود، درباره محل فوت وی، گفت: «آقای علی گلستانه در تهران بودند که فوت شدند و سال هاست که به خارج از ایران نرفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گفته وی خبر درگذشت علی گلستانه، ساعت هفت صبح چهارشنبه (۱۴ مهر ماه) از طریق تماسی تلفنی به همسر این هنرمند اطلاع داده شده است. این هنرمند که به اصرار همسرش در بیمارستان بستری بود، درست زمانی که مقدمات بازگشتش از بیمارستان به منزل فراهم شده بود، دار فانی را وداع گفت.

شاهرخی درباره مراحل درمان علی گلستانه چنین توضیح داد: ما ایشان را به بیمارستان توس برده بودیم. آقای دکتر روحانی در بیمارستان ایشان را اسکن ریه کردند و گفتند که ایشان کرونا ندارند. ایشان واکسنشان را کامل زده بودند و بررسی پزشکان اینطور نشان میداد که مبتلا به کرونا نیستند. با این همه به اصرار خانمشان در بیمارستان بستری شدند. فردای روز بستری یک آزمایش خیلی جدی تر دادند که نتیجه این آزمایش نشان داد که ایشان مبتلا به کرونا هستند. ایشان در آی سی یو بستری بودند تا اینکه در آخرین مراحل تشخیص داده شد که بهتر است ایشان در خانه خودشان استراحت کنند. مقدمات آمدن آقای گلستانه به خانه آماده شده بود تا اینکه امروز صبح از بیمارستان با خانمشان تماس گرفتند و خبر فوت ایشان را دادند. ایشان صاحب ۳ فرزند هستند که یکی از فرزندان ایشان در خارج از ایران زندگی می‌کنند.

وی درباره زمان و مکان برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر علی گلستانه، اضافه کرد: «پیکر ایشان هم اینک برای انجام مراحل اولیه به بهشت زهرا(س) منتقل شده است و قرار است فردا ـ پنجشنبه ـ به طالقان برده و در آنجا به خاک سپرده شود.»

به گفته حمید شاهرخی مراسمی به دلیل شرایط کرونا در تهران برگزار نخواهد شد و طبق تصمیم گیری نهایی اولویت با شهر طالقان است.

علی گلستانه و حمید شاهرخ

شاهرخی در انتهای گفت‌وگو ضمن اشاره به این نکته که علی گلستانه عاشق کارش بوده است، گفت: «ایشان حداقل روزی شش الی هفت ساعت نقاشی می‌کردند و خیلی طرح داشتند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی گلستانه کرونا در ایران حمید شاهرخی علی گلستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت

ایسنا/سمنان  اسامی۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه ادبی «قاف» در بخش داستان اعلام شد و نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در میان آن‌ها به چشم می‌خورد.

  اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد که نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در میان آنها به چشم می‌خورد. 

فرایند انتخابِ اعضای باشگاه قاف در دو مرحله انجام گرفت. در مرحله اول، آثار اعضای مراکز کانون پرورش_فکری کودکان و نوجوانان مورد بررسی و داوری قرار گرفت و در مرحله دوم اعضا برای گفت‌وگو دعوت شدند. گفت‌وگوها به شکل غیرحضوری در فضای اسکای‌روم ازسوی گروه ارزیابی، در پنج جلسه شش ساعته انجام گرفت. 

در پایان ۵۳ نفر به عنوان اعضای منتخب داستان انتخاب شده و به باشگاه رویش استعدادهای برتر نوجوان ادبی (قاف) کانون پرورش فکری راه پیدا کردند.
بر اساس اعلام روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، اسامی راه‌یافتگان به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان قاف (بخش داستان) معرفی شده و زینب جهان‌پرور از استان سمنان هم در فهرست معرفی‌شدگان قرار دارد.

اردوی منتخبیپ باشگاه قاف داستان به‌زودی با حضور اعضای برگزیده این بخش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن