Web Analytics Made Easy - Statcounter

هجدهمین دوره طرح مردم یاری سفیران سلامت نیروی هوایی ارتش در شهر قدس تهران انجام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ دوم پزشک شهروز ناصری رییس اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش پیش از ظهر امروز در بازدید از روند ارائه خدمات پزشکی در شهر قدس گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ارائه کمک‌های مومنانه و خدمت رسانی به مناطق و اقشار محروم کشور و برابر تدابیر ابلاغی فرمانده نیروی هوایی ارتش، طرح مردم یاری این نیرو با محوریت اداره بهداشت، امداد و درمان نهاجا و با هدف خدمت رسانی به مردم و آمادگی جهت شرایط بحرانی در قالب سفیران سلامت 18 در شهر قدس تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: نیروی هوایی در سه سطح سامانه‌های ثابت، سامانه‌های سیار و سامانه‌های هوایی اقدام به کمک‌های مومنانه در سراسر کشور کرده است.

رئیس اداره بهداشت نیروی هوایی ارتش با اشاره به احداث بیمارستان صحرایی نیروی هوایی ارتش در شهر قدس افزود: اکنون شاهد کاهش پیک کرونا در شهر قدس هستیم و فرصتی پیش آمده تا به بیماری‌های مُزمن مردم مانند بیماری‌های داخلی، سرطان، قلبی و… که در زمان کرونا فرصت رسیدگی به آن‌ها را نداشتند، رسیدگی کنیم.

امیر سرتیپ دوم ناصری گفت: در این طرح پزشکان متخصص چشم، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، جراح عمومی، دندانپزشکی، طب اورژانس، زنان و زایمان، اطفال، پوست، داخلی، پزشک عمومی، پرستاران وکارشناسان بهداشتی ودرمانی اداره بهداشت امداد و درمان نهاجا و چندین دستگاه آمبولانس، اتوبوس اتاق عمل، داروخانه سیار، دندانپزشکی سیار، ضمن ارائه  خدمات  رایگان به بیماران ومراجعین نیازمندی دارویی آنها را نیز برطرف می کند.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نيروي هوايي ارتش طرح مردم یاری سفیران سلامت نیروی هوایی ارتش اداره بهداشت شهر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته