Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرلشکر عبدالرحیم موسوی در این دیدار با آرزوی موفقیت برای سیدحمید سجادی در مسوولیت جدید و توسعه دو حوزه ورزش و جوانان اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان یکی از مهمترین وزارتخانه های کشور است که با عموم مردم و به صورت تخصصی با جوانان سر و کار دارد.

وی با بیان این که ارتش سازمان جوانی است، ادامه داد: آمادگی جسمانی و ورزش جزو واجبات ارتش است و از این رو قرابت زیادی با وزارت ورزش و جوانان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش گفت: برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان در دنیا آماده ایم هر کار و کمکی را به این وزارتخانه جهت موفقیت در وظایفش انجام دهیم. امیدواریم این دیدار مبدا همکاری‌های بیشتر و بزرگ ارتش و وزارت ورزش و جوانان برا اعتلای ایران اسلامی باشد.

موسوی همچنین در خصوص همکاری های این دو نهاد در حوزه جوانان نیز گفت: ارتش ظرفیت های بزرگی در اماکن، نیروی جوان، گستردگی، دانشگاه و مجتمع های مختلف دارد و هر کدام یک خانه جوان محسوب شده که در مهارت آموزی، سبک زندگی، ازدواج آسان، فرزندآوری و خیلی کارهای دیگر می توانیم کمک کنیم و این تعامل و هم افزایی می تواند به هر دو نهاد در انجام‌ وظایفش کمک کند.

در این دیدار که سرهنگ امیدی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، امیر سرتیپ خرم دوست فرمانده قرارگاه اقتصادی ارتش و امیر سرتیپ اکرمی‌نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز حضور داشتند، در خصوص گسترش ورزش همگانی، برنامه ریزی برای بازسازی اماکن ورزشی، توسعه رشته‌های مدال آور در میان خانواده‌های ارتشی، توسعه تیم‌های ملی چوگان و سوارکاری با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری و راه اندازی فدراسیون المپیکی پنج گانه ورزش های نظامیان (شمشیربازی، سوارکاری، شنا، تیراندازی و دو و میدانی) بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در این نشست نشان ورزش ارتش جمهوری اسلامی ایران از طرف امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اهدا شد.

برچسب‌ها سوارکاری حمید سجادی مقام معظم رهبری ارتش جمهوری اسلامی ایران سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوارکاری حمید سجادی مقام معظم رهبری سوارکاری حمید سجادی مقام معظم رهبری ارتش جمهوری اسلامی ایران سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، هاشم زهی فرماندار قصرقند گفت: این بازی‌ها با همکاری استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری قصرقند با هدف ایجاد شور و نشاط در بین مناطق سیل زده این شهرستان برگزار می‌شود.
دهمرده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: شهرستان قصرقند در برگزاری بازی‌های بومی و محلی زبانزد است و این جشنواره در احیا این بازی‌ها نقش مهمی دارد.
در پایان این جشنواره از نفرات برتر در رشته‌های مختلف تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • هدف استعمار فرانو تسلط بر مغز جوانان است
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق