Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@22:03:00 GMT

ستاره اتلتیکو و نجات تاریخی بارسا از ورشکستگی

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۱۶۹۶

ستاره اتلتیکو و نجات تاریخی بارسا از ورشکستگی

شواهد نشان می دهد که باشگاه بارسلونا در مقطعی تا آستانه ورشکستگی کامل پیش رفته است.

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر یکی از مهمترین دغدغه و نگرانی های هواداران بارسلونا این است که آیا با توجه به وضع موجود باشگاه آنها می توانند در پنجره های نقل و انتقالاتی بعدی خریدی داشته باشند و تیم شان را تقویت کرده تا وضعیت برای آنها بهتر شود یا همچنان اوضاع مالی این تیم مانع از این اتفاق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین راستا فران ریورتر، مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا در یک کنفرانس خبری صحبت های قابل تحمل و عجیبی را مطرح کرد. او جدایی آنتوان گریزمان را یک اتفاق بسیار خوب دانست و تاکید کرد که این مسئله باعث شده تراز مالی باشگاه با بهبود 20 میلیون یورویی مواجه شود.

 

 

 

 

فران ریویتر در یک کنفرانس خبری پیرامون این موضوع گفت: "در ماه مارس ما با دارایی خالص منفی مواجه شدیم. در واقع اگر باشگاه بارسلونا یک شرکت سهامی بود ورشکستگی و انحلال آن اعلام می شد. در واقع مدیریت قبلی بارسلونا کاملاً فاجعه‌بار بود و آنها فقط به زمان حال فکر می‌کردند و با انجام کارهایی نظیر خرید دیوانه وار بازیکنان، به بارسا ضربه زدند.

 

اولین کاری که باید انجام دهیم این است که شرایط را تغییر دهیم و تعیین تکلیف کنیم. اگر بارسا به این کار ادامه دهد امکان جذب بازیکن نیز وجود خواهد داشت. آخرین تصمیم باشگاه مبنی بر جدایی گریزمان باعث شد 20 میلیون یورو پول ذخیره شود و ما حالا در صورت نیاز می توانیم بازیکن جذب کنیم. البته باید این را هم توجه داشت که بارسلونا هنوز به کاهش دستمزدها احتیاج دارد.

 

 

 

 

مدیریت قبلی بارسلونا به قدری فاجعه‌بار بود که حتی وقتی آنها در سال 2019 اقدام به جذب آنتوان گریزمان کردند نمی دانستند که باید منابع مالی این انتقال را از کجا بیاورند."

 

ریویتر همچنین در مورد جدایی لیونل مسی نیز گفت: "بسیاری فکر می کنند در ماه مارس و هنگامی که ما وارد باشگاه شدیم می‌دانستیم شرایط چگونه است. ما واقعاً این را نمی دانستیم. بررسی های لازم در پایان ماه جولای به پایان می رسید و می‌دانستیم که مسی نمی تواند تا تاریخ 31 آگوست منتظر بماند. من فکر می‌کنم این خلاصه وضعیت در مورد جدایی لیونل مسی بود."

 

 

 

 

ریویتر همچنین در مورد اینکه گفته می شد مدیریت قبلی بارسلونا و در راس آنها روز بارتومئو با خبرنگاران مراوده مالی داشته نیز گفت: " اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد باشگاه در آن زمان به خبرنگاران و رسانه‌ها پول پرداخته کرده است. البته با توجه به فاکتور هایی که وجود دارد پرداخت این پول ها موجه ارزیابی شده است."

آنتون گریزمان جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل) لیونل مسی پاری سن ژرمن لاپورتا اتلتیکو مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتون گریزمان لیونل مسی پاری سن ژرمن لاپورتا اتلتیکو مادرید بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه‌شب با نمایشی ضعیف و فاجعه‌بار با نتیجه ۴-۲ مغلوب خیرونا شد. ویتور روکه که گفته می‌شد به دلیل تب و بیماری با تیم تمرین نکرده بر روی نیمکت حاضر بود اما باز هم مانند دیدارهای اخیر فرصت بازی پیدا نکرد.

بازی هنوز تمام نشده بود که همسر این ستاره برزیلی به توییتر رفت و با پستی به نیمکت‌نشینی همسرش اعتراض کرد. دایانا لیس سه ایموجی در توییتر پست کرد که یکی از آنها چشمانش را گرفته، دیگری جلوی دهانش را و یکی هم در حال تفکر است.

او به نوعی هم مخالفتش را نشان داده و هم به این موضوع که نمی‌خواهد با اعتراض واضح برای همسرش و بارسلونا حاشیه‌ درست کند اشاره کرده است.

با اینکه این پست پس از دقایقی پاک شد اما دایانا لیس بدون اینکه چیزی بگوید، حرف‌های زیادی زده و به این ترتیب خشم و ناراحتی‌اش را از طرد شدن ویتور روکه، که از زمان ورودش به بارسا در بازار زمستانی تنها ۳۱۲ دقیقه بازی کرده، تایید کرد.

در روزهای اخیر رسانه‌های اسپانیایی هم به اینکه روکه از وضعیتش در بارسلونا ناراضی است و می‌خواهد بیشتر بازی کند اشاره کرده بودند و حالا این شایعه تقویت شده است.

دیگر خبرها

  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!