Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت سیتیزن؛ بهترین انتخاب برای اقایان و خانم های شیک پوش

امروزه ساعت های مچی یکی از مهم ترین اکسسوری ها، چه برای آقایان و چه برای خانم ها به شمار می روند و به یکی از اصلی ترین آیتم های استایل هر فرد تبدیل شده اند. به همین دلیل شرکت های کوچک و بزرگ زیادی در سراسر دنیا در زمینه صنعت ساعت سازی فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنوع مدل ها و برند های ساعت مچی به حدی زیاد است که گاهی انتخاب را برای شما دشوار می کند.

مطمئنا تا به حال اسم برند سیتیزن به گوشتان خورده و یا حتی از محصولات آن استفاده کرده اید. سیتیزن یکی از بزرگ ترین و مشهورترین برند های ساعت سازی جهان است که در ایران هم طرفداران زیادی دارد. این کمپانی سال هاست در زمینه طراحی ساعت های مچی فعالیت می کند و تا کنون توانسته موفقیت های زیادی در این زمینه کسب کند. در حقیقت نام ساعت سیتیزن به دلیل کیفیت بالای محصولات و ویژگی های منحصر به فرد آن ها، و همچنین زیبایی خیره کننده ای که دارند تا این اندازه معروف شده است.

اگر به تازگی قصد خرید یک ساعت مچی با کیفیت و زیبا را دارید، به شما توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. چرا که قرار است مطالبی در خصوص انتخاب ساعت سیتیزن اصل و اورجینال برای خانم ها و اقایان ارائه دهیم تا انتخاب را برای شما به عنوان یک اقا یا خانم شیک پوش راحت تر کنیم!

ویژگی های کلی یک ساعت مچی مردانه و زنانه اورجینال و اصل

برای فهمیدن اهمیت ساعت مچی در استایل، فردی را تصور کنید که لباس های لوکس و برازنده به تن کرده و از بوی ادکلنش گرفته تا نحوه حرکات و صحبت کردن او حساب شده و جذاب است. حال برای نگاه کردن به ساعت دست خود را بالا می آورد و شما با یک ساعت بد فرم و بی کیفیت مواجه می شوید! بدون شک تمام تصورات شما از خوش استایل بودن آن فرد به هم خواهد ریخت. اینجاست که متوجه نقش ساعت در استایل خواهید شد!

انتخاب ساعت مچی خوب فارغ از برند آن به فاکتور های خاصی نیاز دارد که ما در این قسمت برخی از مهم ترین های آن ها را آماده کرده ایم:

اندازه صفحه:

اولین چیزی که در انتخاب ساعت مچی باید به ان توجه کنید، اندازه صفحه می باشد. چرا که این مورد نقش مهمی در هماهنگی با استایل شما دارد. معمولا ساعت های کلاسیک صفحه های کوچک تری نسبت به ساعت های اسپورت دارند. بدیهی است که خواندن ساعت از روی صفحه های بزرگ راحت تر است، اما شما باید به اندازه مچ دست خود هم توجه داشته باشید.

پس اندازه صفحه باید کاملا متناسب با نوع استایل و همچنین اندازه دست شما باشد.

جنس صفحه:

جنس صفحه و قاب ساعت تاثیر زیادی در دوام و ماندگاری ان دارد. اکثر ساعت های با کیفیت از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده اند، و سطح به کار رفته روی صفحه هم از نوع کریستال می باشد. توجه داشته باشید که استفاده از تلق روی صفحه به سرعت خراب می شود و روی آن خط و خش می افتد، و استفاده از شیشه هم باعث می شود که صفحه خیلی زود بشکند و آسیب ببیند. در حالیکه که کریستال هم ضد خش می باشد و هم مقاومت بالایی در مقابل ضربه دارد.

بند ساعت:

انتخاب بند ساعت کاملا سلیقه ای بوده و به استایل شما بستگی دارد. برخی از افراد بند های چرمی را ترجیح می دهند و برخی دیگر با بند های استیل راحت هستند. فقط باید به کیفیت و جنس بند ساعت توجه داشته باشید که از نوع مرغوب باشد.

انتخاب ساعت مچی مردانه اصل

ساعت مردانه معمولا مهم ترین اکسسوری برای اقایان به شمار می رود. به همین دلیل نقش مهم و پر رنگی در استایل آن ها دارد و باید در انتخاب آن به اندازه کافی دقت داشت. در حقیقت ساعت های مچی در انواع مختلفی تولید می شوند و هر مرد خوش استایل نیاز دارد که از یک ساعت مچی متناسب با نوع استایل خود استفاده کند.

برای مثال افرادی که اکثر زمان خود را در جلسات رسمی و ادارات و یا دفتر کار خود به سر می برند، به یک ساعت مچی مردانه رسمی نیاز دارند. در حالیکه ورزش کاران و یا افرادی که به تیپ های اسپورت علاقه دارند، باید از نوع ساعت های اسپورت استفاده کنند.

ساعت های مردانه برند سیتیزن در انواع مدل های رسمی، کلاسیک، اسپورت، روزمره و... تولید شده اند و شما می توانید بر حسب نیاز و سلیقه خود هر کدام را انتخاب کنید.

انتخاب ساعت مچی زنانه اصل

ساعت های مچی زنانه هم تنوع بسیار بالایی دارند و معمولا در ساخت آن ها نگین های ریز و درشتی کار می شود که ظاهر دخترانه بهتری پیدا کنند.

نکته ای که در انتخاب ساعت زنانه باید توجه داشته باشید، ظرافت ساعت می باشد. از آن جایی که اکثر خانم ها دست هایی ظریف تر از آقایان دارند، بهتر است ساعتی انتخاب کنند که ضخامت ان زیاد نباشد تا نمای بدی در دست نداشته باشد. البته ساعت های مچی زنانه سیتیزن با سایزی کاملا استاندارد و متناسب با دست های ظریف خانم ها طراحی شده اند.

معرفی ساعت سیتیزن

سیتیزن یک برند ژاپنی است و بیشتر از 80 سال در زمینه طراحی و تولید ساعت های مچی فعالیت دارد. این شرکت توانسته محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و در عین حال شیک و جذاب برای تمام سلیقه های مختلف تولید کند و آن ها را با قیمت هایی کاملا مقرون به صرفه ارائه دهد.

این شرکت همواره در حال توسعه و ارتقای تولیدات خود می باشد و هر کدام از محصولات ساعت سیتیزن از ویژگی های خاص و منحصر به فردی برخوردارند. به طور کلی می توان گفت ساعت سیتیزن از ویژگی های زیر برخوردار است:

کیفیت و ماندگاری بسیار بالا استفاده از موتور میوتا که دقت و قدرت زیادی دارد. بهینه سازی مصرف انرژی تنوع بالا و استفاده از طرح های خاص و جذاب رنج قیمت کاملا مناسب و مقرون به صرفه برخورداری از امکانات منحصر به فرد و... خرید اینترنتی انواع ساعت مچی از گالری نقش زمان

ساعت سیتیزن یکی از برترین تولید کنندگان ساعت های مچی در جهان است و محصولات فوق العاده ای برای خانم ها و اقایان تولید می کند. با توجه به کیفیت ساخت بالا و طراحی های منحصر به فرد و زیبای این برند، به شما توصیه می کنیم برای تکمیل استایل خود یکی از محصولات زیبای سیتیزن را متناسب با نوع استایل خود انتخاب نمایید.

برای اطلاع از محصولات و قیمت‌ها می‌توانید نام گالری نقش زمان را در گوگل سرچ کنید یا با شماره 26702363-021 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره‌های خوب کارشناسان فروشگاه نقش زمان برای انتخاب بهتر در خرید بهره‌مند شوید.

منبع: فردا

کلیدواژه: رپورتاژ ساعت مردانه ساعت سیتیزن ساعت زنانه توجه داشته باشید ساعت مچی مردانه انتخاب ساعت مچی ساعت های مچی منحصر به فرد ساعت سیتیزن یک ساعت مچی نقش زمان خانم ها شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان از ساعت ۱۷:۰۰ امروز آغاز و از سایت آپارات و آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های دورتموند و لایپزیگ امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز دورتموند و لایپزیگ

بوندس‌لیگا آلمان (لایپزیگ - دورتموند) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748350

دیگر خبرها

  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین