Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه ششمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت که ظهر چهارشنبه در مجتمع فرهنگی تلاش تهران برگزار شد، در پاسخ به پرسشی درباره تنش‌های اخیر در مرزهای شمال غربی کشور با تاکید بر اینکه یکسری شیطنت‌ها برقرار می‌شود، اما تنشی در کار نیست، اظهار کرد: آمریکایی‌ها که ۴۳ سال است با توانمندی که به لحاظ مادی و بر حسب ظاهر دارند و یک اتحاد بزرگی ایجاد کرده‌اند، نتوانستند برای ما تنش ایجاد کنند؛ طبیعی است مسائلی از این دست تنشی برای جمهوری اسلامی ایران تنشی درست نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به برگزاری اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت گفت: برای کسانی که در جبهه حق قرار دارند هیچ شکستی وجود ندارد چراکه آنها برای تحقق اهداف‌شان که مربوط به خدا و حق است حاضرند جان خود را فدا کنند اما کسانی که به دنبال منافع دنیایی و مادی هستند و حاضر نیستند جان دهند، حتماً با شکست مواجه خواهند شد. نزدیک به ۴۳ سال است که جبهه انقلاب اسلامی در مسیر حق قرار دارد و به هزاران پیروزی دست یافته است ولی جبهه باطل که به رهبری آمریکا بوده، حتی یک پیروزی را نمی‌تواند نام ببرد.

سردار فدوی درباره شعار این اجلاسیه مبنی بر افول قدرت آمریکا خاطر نشان کرد: افول قدرت آمریکا چیزی نیست که فقط ما بگوییم، بلکه چیزی است که اندیشمندان و صاحب‌نظران در داخل آمریکا و سایر نقاط دنیا آن را مطرح می‌کنند.

کد خبر 630724 برچسب‌ها امنیت دفاع - سپاه پاسداران مرزباني

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: امنیت دفاع سپاه پاسداران مرزباني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی

روسای گمرک ایران و عراق با هدف تسهیل و توسعه تجارت صبح امروز در تهران دیدار و گفت و گو کردند که مهمترین محورهای این مذاکره، ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی دو کشور برای کاهش سردرگمی تجار و همچنین روان سازی بیشتر امور گمرکی زائران در پیاده‌روی اربعین حسینی بود.

در این دیدار دکتر محمد رضوانی‌فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران و حسن حمود حسانی مشاور وزارت مالیه و رئیس کل گمرک که ریاست هیئت عراقی را بر عهده دارد در خصوص محورهای مهم تسهیل و توسعه تجارت میان ایران و عراق و رفع موانع گمرکی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
ثامر اثیر منعم مدیر حقوقی و امور گمرکی گمرک عراق و احمد عباس موسی مدیر بخش فنی هیات گذرگاه‌های مرزی عراق نیز رئیس کل گمرک عراق را در این دیدار همراهی می کنند
محورهای مهم مذاکرات گمرکی میان روسای گمرکات ایران و عراق برای توسعه تجارت دو کشور
همکاری و کمک متقابل اداری در امور گمرکی از طریق تبادل الکترونیکی اطلاعات به منظور ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی دو کشور
مبادله اطلاعات در راستای توسعه کارنه تیر و همچنین تیر الکترونیک
اعمال سیاست‌ها و شیوه‌های یکسان در مبادی مرزی مختلف و همچنین انطباق روزها و ساعات کاری گمرکات دو کشور برای کاهش سردرگمی تجار و بازرگانان دو کشور
تسریع در اطلاع‌رسانی از تغییرات در رویه‌ها و مقررات گمرکی دو کشور
تشکیل یک کارگروه مشترک بین دو کشور جهت روان‌سازی بیشتر امور گمرکی زائران در پیاده‌روی اربعین حسینی

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • اجلاسیه ۹۰ شهید شهرستان باشت
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟