Web Analytics Made Easy - Statcounter

امارات در حالی به مصاف ایران می رود که هدایت این تیم برعهده برت فان مارویک است...

به گزارش طرفداری، تیم ملی امارات و ایران فردا شب در هفته سوم مرحله نهایی رقابت های انتخابی جام جهانی به مصاف هم می روند.

امارات در حالی به مصاف تیم ملی ایران آمده است که این تیم در دو بازی قبلی خود تنها دو تساوی 1-1 و 0-0 مقابل سوریه و لبنان به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت تیم ملی امارات برعهده برت فان مارویک، سرمربی سابق باشگاه های دورتموند، فاینورد، تیم ملی هلند و تیم ملی استرالیا است که با لاله های نارنجی تا یک قدمی فتح جام جهانی پیش رفت. این سرمربی در پایان عمر مفید مربیگری اش مثل بسیاری از مربیان اروپایی دیگر به سمت کشور های حاشیه خلیج فارس کشیده شده و روی نیمکت اماراتی ها نشسته است، با این توضیح که یک دوره نه چندان موفق هم با استرالیا داشته است.

نکته جالب توجه در ترکیب تیم ملی امارات این است که این تیم هیچ بازیکن لژیونری در ترکیبش ندارد و تمام بازیکنان اصلی این تیم در لیگ امارات شاغل هستند. تیم های الجزیره، الشارجه و العین شاکله اصلی ترکیب تیم ملی امارات را تشکیل می دهند.

در خط حمله علی مبخوت، آقای گل تاریخ امارات با 77 گل حضور دارد که در عرصه باشگاهی پیراهن تیم الجزیره امارات را بر تن می کند و به عنوان مهاجم هدف برای این تیم بازی می کند. یکی از استراتژی های اصلی تیم ملی امارات نیز ارسال پاس های بلند پشت دفاع برای این بازیکن است و اگر بازی این تیم با سوریه را هم دیده باشید به وضوح شاهد این قضیه بوده اید. فضای پشت دفاع جایی است که مدافعان یا هافبک های تیم امارات هدف می گیرند تا توپ را به علی مبخوت برسانند.

علی مبخوت

کایو، دیگر بازیکن خطرناک امارات در خط حمله این تیم است. مهاجم-وینگر تیم العین امارات در 31 سالگی هم به عنوان یک مهره کلیدی در ترکیب تیم هایش به حساب می آید و با توجه به فیزیک خوبی که دارد می تواند هر خط دفاعی آسیایی را دچار مشکل کند.

کایو یکی از درخشان ترین بازی های دوران حرفه ای خود را مقابل استقلال انجام داده است... در شب شکست سنگین استقلال مقابل العین کایو زننده گل های اول و دوم العین بود

کایو برای تیم ملی امارات همانند العین در پست وینگر چپ بازی می کند. کایو یکی از اضلاع همان مثلث آمریکای جنوبی ای است که برای حضور در تیم ملی امارات تغییر تابعیت داده است.

فابیو لیما مثل کایو با ملیتی برزیلی با تغییر تابعیت برای تیم ملی امارات بازی می کند و این بازیکن در پست وینگر راست برای این تیم به میدان می رود تا مثلث هجومی اماراتی ها تلفیقی از یک بازیکن با تجربه اماراتی و دو بازیکن برزیلی الاصل باشد و هارمونی خوبی را در ترکیب این تیم حاکم کرده باشد. سباستین تاگلیبو هم بازیکن آرژانتینی الاصلی است که به عنوان یک مهاجم تعویضی روی نیمکت تیم امارات حضور دارد.

در خط هافبک تیم ملی امارات، حسن، سالمن و رمضان بازی می کنند و  خط هافبک کاملا اماراتی را تشکیل می دهند.

یکی از خطرناک ترین بازیکنان تیم امارات، بندر الاحبابی، دفاع راست العین و از بازیکنان تاثیرگذار این تیم است. عبدالرحمن، عباس و حامدی سه بازیکن دیگر در خط دفاعی تیم ملی امارات هستند.

خط دروازه تیم ملی امارات نیز همچنان تحت سیطره علی خثیف است

علی خثیف

برت فان مارویک در اکثر تیم هایش با سیستم 1-3-2-4 بازی می کرد اما این روز ها در تیم ملی امارات شاگردانش را با سیستم 3-3-4 به میدان می فرستد...

با این حال این تیم از لحاظ مهره به هیچ عنوان در حد و اندازه تیم ملی ایران نیست...

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! فوتبالیست برزیلی، بعد از بیهوش کردن داور مسابقه دستگیر شد/ تصاویر حادثه علی دایی تحت عمل جراحی قرار گرفت افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! کیلیان ام باپه: هیچ وقت نمی توانیم در فوتبال آینده را پیش بینی کنیم رومن آبراموویچ پس از سه سال به انگلستان سفر کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس و آلومینیوم زیباترین بازی این دور از جام حذفی را در اراک برگزار کردند. دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی پرگل ۴-۴ رسیدند، ولی در ضربات پنالتی این شاگردان مجتبی حسینی بودند که مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند و راهی مرحله بعد شدند.

عارف حاجی عیدی بازیکن آلومینیوم که جزو خوب‌های تیمش در این بازی بود و یکی از پنالتی‌های تیمش را هم تبدیل به گل کرد، در پایان بازی و بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس صحبت‌های جالبی را انجام داد. این بازیکن عنوان کرد پرسپولیس بهترین تیم آسیا و پرافتخارترین تیم ایران است. او همچنین برای پرسپولیس در ادامه لیگ آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد تا این تیم بتواند در لیگ قهرمان شود. حاجی‌عیدی در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود، او آیا طرفدار پرسپولیس است هم گفت: من درحال حاضر بازیکن آلومینیوم هستم و با این تیم قرارداد دارم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس حذف شد؛ ۴ چنگ گربه‌سیاه برصورت سرخ! / آلومینیوم نترسید و صعود کرد
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • عکس‌| حمایت مردان آهنین از گربه‌سیاه پرسپولیس!