Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@22:14:24 GMT

پیوستن ۲ بازیکن جدید به سپیدرود

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۲۲۴۳

پیوستن ۲ بازیکن جدید به سپیدرود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین آفرین‌زاد و امیرحسین ذهره با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود با سید مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه قرارداد منعقد کردند. 

حسین آفرین زاد که فصل قبل در شهرداری بندرعباس بازی می‌کرد و سابقه حضور در تیم‌های رهپویان رضوانشهر، شهرداری فومن، چوکای تالش و شهرداری آستارا را دارد که موفق شده تا با تیم شهرداری آستارا به لیگ دسته اول صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین امیرمحمد ذهره بازیکن ۲۱ساله اهل لنگرود که در تیم‌های عقاب لنگرود و آبی‌پوشان آستانه بازی کرده، با عقد قراردادی به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال پیراهن سرخ سپیدرود را در فصل جاری بر تن خواهد کرد. 

در این فصل حسن اشجاری مربی جوان و کاربلد گیلانی سرمربی‌گری سپیدرود را برعهده دارد و با اتکا به تجربه صعود با شهرداری آستارا به لیگ یک فوتبال ایران امید بالایی برای صعود سپیدرود به دسته یک فوتبال ایران دارد. 

پیش از این کردجهان، مهیار نوری، محمد لطفی، معین تقوی، امیرحسین صالحی، رضا عاشوری، هومن مسعودی، رضا کاسب، محمد مهدی محمدپور، سهیل ربیع زاده، ماهان سروی، علی بیجاری، آرین نصیری نژاد، حسین احمدی و سجاد شهداد قرارداد خود را با سپیدرود تمدید کرده بودند و پژمان ثباتی، آیدین مسعودی، رضا فخری، پوریا عزیزپور، مبین رضاپور، امیر قلم آرا، علی رضا ربیع زاد، شایان عاشورنژاد و سبحان سحرخیز به عنوان بازیکن جدید با سپیدرود قرارداد امضا کردند. 

به گزار ش فارس، سپیدرود رشت و چوکا تالش نمایندگان استان گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال ایران در فصل پیش رو هستند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: سپیدرود رشت بندرعباس فوتبال شهرداری پیوستن ۲ بازیکن جدید به سپیدرود چوکا تالش لیگ دسته دوم فوتبال ایران حسن اشجاری سرمربی گری سپیدرود عقاب لنگرود مدیرعامل باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اکبری بعد از ظهر شنبه در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا اظهار کرد: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال احداث بوده و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: پروژه بزرگراه آستارا _آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیر همسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آبرو و زیرگذر می‌باشد.

اکبری با بیان اینکه پروژه بزرگراه آستارا- آستارا ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری می‌باشد.

گفتنی است؛ در بازدید معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا - آستارا و در جلسه‌ای با حضور مشاور و پیمانکار پروژه، موانع و مشکلات اجرای پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6090391

دیگر خبرها

  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • پنج‌ بازیکن ابتدایی شمسایی برای صعود به فینال
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور