Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اقتصادآنلاین،  بابک دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور با اشاره به ارائه گزارش احمد وحیدی وزیر کشور به رییس‌جمهوری درخصوص آخرین وضعیت و تعداد واحدهای تولیدی تحت تملک شبکه بانکی که تا خرداد ماه امسال بالغ بر ۱۷۹۳ واحد می‌باشند، گفت: احیا و فعال شدن حداکثری ظرفیت‌های راکد و ‌غیرفعال تولیدی و صنعتی در مناطق مختلف کشور، بدلیل کم‌هزینه‌تر بودن و صرف زمان کمتر در مقایسه با راه‌اندازی بنگاههای جدید اقتصادی، در زمره اولویت‌های اصلی دولت مردمی قرار داشته و این امر از سوی وزارت کشور و با همکاری دستگاههای متولی، در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر کشور در ادامه افزود: در گزارش تقدیمی به رییس‌جمهوری همچنین آمده است: از مجموع ۱۷۹۳ واحد تولیدی تحت تملک ۱۶ بانک عامل تا خرداد ماه امسال، مطابق گزارشهای موجود، تعداد ۷۵۰ واحد و معادل ۴۲ درصد از واحدهای مذکور فعال و ۱۰۴۳ واحد دیگر نیز که معادل ۵۸ درصد است، غیر فعال می‌باشند.

بر همین اساس وزیر کشور در این نامه، ضمن تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف واحدهای تولیدی تحت تملک شبکه بانکی، خواستار اجرای فوری دستورالعمل نحوه واگذاری اموال مازاد موسسات اعتباری و همچنین تصویب و ابلاغ دستورالعمل جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی تحت تملک شبکه بانکی و موسسات اعتباری، توسط شورای پول و اعتبار شدند که رییس‌جمهوری در هامش نامه وزیر کشور، به وزرای امور اقتصاد و دارایی، صمت و رییس کل بانک مرکزی، برای تعیین تکلیف ‌و بازگشت فوری ۱۷۹۳ واحد تولیدی تحت تملک شبکه بانکی به چرخه تولید و اشتغال و سایر محورهای پیشنهادی، دستور پیگیری و اقدام صادر نمودند.

پربیننده ترین قیمت پژو پارس ۳۵۵میلیون تومان شد + جدول کوییک ۲۳۲ میلیون تومان شد + جدول ثبت نام ایران خودرو +جزییات کامل ثبت نام ایران خودرو ( پیش فروش ۵ محصول ) قیمت یخچال فریزر سامسونگ / ۱۲مهرماه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید

سید محمد رضا سیدحسینی گفت: پیش بینی می شود با این میزان جوجه ریزی چهار هزار و ۸۸۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف شود.

وی افزود: رکورد جوجه ریزی سال گذشته واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی سیستان و بلوچستان حدود ۲۴ میلون قطعه بوده که با این میزان جوجه ریزی، ۴۰ هزار و ۵۵۰ تن گوشت مرغ در استان تولید شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی استان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه‌ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲۶ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در سیستان و بلوچستان مشغول تولید است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت