Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل جدید بانک مرکزی گفت: کنترل تورم، ثبات بازار ارز و نظارت بر شبکه بانکی از اولویت‌های مهم بانک مرکزی در دوره جدید است.
علی صالح‌آبادی که امروز با، تایید هیات دولت به ریاست بانک مرکزی منصوب شد، اظهار کرد: کنترل پایه پولی، نظارت بر اضافه برداشت بانک‌ها از منابع بانک مرکزی، اتخاذ ساز و کار مناسب برای تامین کسری بودجه دولت با حداقل اثر افزایشی بر پایه پولی، هدایت منابع بانکی به بخش‌های مولد به ویژه در زمینه شرکت‌های دانش بنیان و بخش تولید مسکن، توسعه صادرات غیرنفتی، کمک به تولید داخل از طریق کنترل واردات، اخذ تعهد ارزی از صادر کنندگان، تعامل با کشور‌های دوست در حوزه مبادلات ارزی و آزاد سازی منابع مسدود شده در خارج از کشور و ورود آن به چرخه اقتصاد از طریق واردات از دیگر اولویت‌های مهم بانک مرکزی در دوره جدید فعالیت این بانک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل بانک مرکزی در ارتباط زنده با رسانه ملی همچنین گفت: تعامل با بخش خصوصی از اولویت‌های جدی بانک مرکزی در دوره جدید فعالیت این نهاد مالی خواهد بود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: رئیس جدید بانک مرکزی اولویت های خود را اعلام کرد رئیس جدید بانک مرکزی بانک مرکزی بانک مرکزی اولویت های خود را اعلام کرد بانک بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: «محمدرضا فرزین» رئیس‌کل ‎بانک مرکزی به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیگر خبرها

  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی | خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی/ خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی
  • تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • دستاورد گواهی ۳۰ درصدی چه بود؟/ تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • ارزپاشی بانک مرکزی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی