Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش چهارشنبه شب روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، در این اطلاعیه آمده است: به استناد مصوبات هشتاد و هفتمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا (۷ مهرماه جاری) و مصوبات یکصد و هفتمین جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا (۱۴ مهرماه جاری) نظر به اینکه یکی از الزامات بازگشایی مدارس واکسیناسیون دانش آموزان است، دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه از ۱۵ تا ۱۸ مهرماه جاری با ورود به سامانه «ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا» به نشانی اینترنتی https://salamat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir و نوبت‌گیری برای واکسیناسیون کرونا اقدام کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: مراجعه دانش‌آموزان به مراکز واکسیناسیون همراه با یکی از والدین الزامی است؛ مراجعه به مراکز واکسیناسیون بر اساس نوبت‌گیری از سامانه سلامت امکان‌ پذیر است و دانش‌آموزان باید قبل از مراجعه به مراکز واکسیناسیون صبحانه کامل میل نمایند.

وضعیت کرونایی قم که از ۲۳ تیرماه امسال در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار گرفته بود، ۲۰  شهریورماه جاری در رنگ‌بندی جدید کرونایی کشور، به رنگ نارنجی کرونایی در آمد. 

ویروس کرونا موجب بیماری عفونی «کووید-۱۹» می‌شود و این ویروس ۲۴ آذر ۱۳۹۸ در شهر «ووهان» واقع در مرکز کشور چین گزارش شد، ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام ‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۹ دی ۱۳۹۸ به‌ صورت رسمی شیوع این ویروس را در این کشور اعلام کرد.

«کرونا»، ویروسی است که گستردگی شیوع آن بسیار وسیع است و از جمله راه‌های انتقال آن عطسه، سرفه، دست‌دادن و روبوسی است؛ پزشکان توصیه می‌کنند، افراد علاوه بر پرهیز از دست‌دادن، روبوسی و حضور در مرکزهای عمومی؛ به‌ هنگام عطسه لازم است، جلوی بینی خود را با دستمال بگیرند و یا برای مهار آن از آرنج خود استفاده کنند.       

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا؛ رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون استفاده از «ماسک»، «فاصله‌گذاری اجتماعی» و «پرهیز از مسافرت‌های غیرضروری» توصیه شده است.

شهروندان برای طرح هر گونه پرسش درباره ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند به منظور تعیین زمان‌بندی و نوبت‌دهی «تزریق واکسن بیماری کووید-۱۹» برای گروه‌های سنی اعلام شده و نیز ثبت‌نام «کارت واکسن دیجیتال»، به «سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا» به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir مراجعه کنند.  

همشهریان قمی در صورت مشاهده هرگونه علامتی در رابطه با ویروس «کرونا» در خود و افراد خانواده، می‌توانند به «مرکزهای جامع سلامت» امام حسن عسکری(ع) در شهرک امام حسن عسکری(ع)، امام خمینی(ره) در بلوار شهید کریمی (بنیاد)، فرقانی در انتهای شیخ‌آباد، پردیس در پردیسان (خیابان ایمان)، خوراکیان در بلوار ۱۵ خرداد، بعثت در نیروگاه، شهدا در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان)، پنبه‌چی در خیابان امام خمینی(ره) و جندقیان در خیابان زاویه مراجعه و خدمات «رایگان» دریافت کنند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا قم طرح واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون اداره کل آموزش و پرورش قم دانش‌آموزان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قم طرح واکسیناسیون کرونا ویروس کرونا قم طرح واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون اداره کل آموزش و پرورش قم دانش آموزان واکسیناسیون کرونا دانش آموزان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور

نادر کریمی‌بیرانوند ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: در اجرای طرح «شهید محمودوند» که در راستای شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل  اجرا می شود، سال گذشته ۶۰ هزار تارک و بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش بازگشتند.

 مدیرکل حوزه متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش، مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را یک عامل مهم در رشد ساحت اقتصادی و اشتغال عنوان کرد و گفت: تا وقتی که دانش‌آموزان مهارت ورود به بازار کار را کسب نکنند نمی‌توانند در این امر تاثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه مدارس شبانه‌روز اوقات فراغت خوبی برای دانش آموزان در خود دارد، بیان کرد: استان کردستان یک استان پیشرو در مهارت آموزی مدارس شبانه روز است و در همین راستا نمایشگاه طرح‌های خوداتکایی مدارس شبانه روز استان در محل نمایشگاه‌های دائمی از امروز برپا می‌شود.

کریمی بیرانوند از تصویب آیین‌نامه مهارت‌آموزی برای دانش‌آموزان متوسطه خبر داد و افزود: در ساختار آموزشی نیز تغییراتی داده شده و ساعات درسی مهارت آموزش داده خواهد شد.

مدیرکل حوزه متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در این اقدام دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم در طول سه سال تحصیلی خود ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی را در قالب درس‌های خود می‌گذرانند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری