Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید‌عبدالله ارجائی شهردار مشهد امروز در جلسه ستاد استقبال از زائران پیاده ویژه آخر صفر که با حضور معاون امور هماهنگی زائرین استاندار خراسان‌رضوی، جمعی از اعضای شورای شهر و نمایندگانی از دستگاه‌های ذی ربط برگزار شد، اظهار داشت: ما شانی جز خدمتگذاری علی بن موسی الرضا (ع) نداریم، لذا باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا با همکاری استانداری، آستان قدس، آموزش و پرورش و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مشکلی برای اسکان زائران را طی دو روز آینده نداشته باشیم. تمام اماکن شهرداری مشهد که قابلیت اسکان زائر را داشته باشد آماده و برای استراحت در اختیار زائران قرار داده خواهد شد.

شهردار مشهد با بیان اینکه طبق هماهنگی‌های انجام شده با آستان قدس رضوی، ورزشگاه امام رضا (ع) آماده اسکان زائران است، افزود: در کنار این ورزشگاه از معاونت فرهنگی خواسته‌ایم تا تمامی اماکنی که در محدوده میدان شهدا امکان اسکان زائران را دارد برای پذیرایی از مهمانان علی بن موسی الرضا (ع) آماده شود.

ارجائی تصریح کرد: همچنین با هماهنگی با آموزش و پرورش مقرر شد مدارس برای اسکان در اختیار قرار داده شود که از معاونت خدمات شهری می‌خواهیم این مدارس را ضد عفونی و برای اسکان زائران طی امشب و فردا شب آماده کنند. از امور مساجد هم خواسته‌ایم تا با توجه به سرد‌شدن هوا در مساجد واقع در بافت پیرامونی حرم مطهر را امشب و فردا شب برای استفاده زائران باز بگذارند.

شهردار مشهد گفت: از سازمان اتوبوسرانی می‌خواهیم تعداد اتوبوس‌های مبادی ورودی شهر را برای انتقال زائران پیاده به محل‌های اسکان تقویت و برای مسیر‌های منتهی به حرم مطهر نیز جهت انتقال زائران به محل‌های اسکان اتوبوس و یا مینی‌بوس در نظر بگیرند. در مجموع با توجه به اینکه امشب هوا سرد خواهد شد، بر این نکته تاکید داریم که نباید امشب هیچ یک از زائران علی بن موسی الرضا (ع) در خیابان و بدون اسکان بمانند.

خدمات‌رسانی شهرداری مشهد به زائران قابل تقدیر است

محمدصادق براتی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان‌رضوی نیز اظهار داشت: شهرداری مشهد با وجود زمان اندکی که جهت هماهنگی برای خدمات رسانی به زائران به ویژه زائران پیاده داشته در خدمات‌رسانی سنگ تمام گذاشته است.

وی افزود: امسال آموزش و پرورش حدود ۵۰ مدرسه را برای اسکان زائران در اختیار جمعیت خدمتگذاران امام رضا (ع) قرارداده است، ۲۲ مدرسه نیز آماده نگاه داشته شده است. در راستای ضدعفونی اماکن عمومی و مراکز اسکان از شهرداری درخواست داریم که قبل و بعد از خروج زائران این اماکن را ضد‌عفونی کنند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: درخواست داریم تا درباره تقویت ناوگان اتوبوسرانی در مبادی مشهد به ویژه مسیر ملک آباد جهت انتقال زائران پیاده به محل‌های اسکان نیز اقدام لازم انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه صفر آستان قدس رضوی اسکان زائران زائران پیاده خدمات رسانی برای اسکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان حج و زیارت: استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ١۴٠٢

به گزارش خبرآنلاین از پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه ها و تسویه حساب نهایی با شرکت های طرف قرارداد، در حوزه های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده خواهد شد.
روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با تغییر در برخی از فرآیندها به منظور مدیریت هزینه ها در بخش های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن ( عوامل اجرایی ، فرهنگی و پزشکی ) و از طرفی حمایت های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد.
لذا مقرر گردید از امروز تا ۱۰روز آینده به حساب ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال مسترد شود.
شایان ذکر است از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هائی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زائران یکسان می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901545

دیگر خبرها

  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • سازمان حج و زیارت: استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ١۴٠٢
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زایران حج تمتع ۱۴۰۲
  • زائران حج تمتع ۸.۵ میلیون تومان پس‌ می‌گیرند
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند