Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ حسین میرزایی در خصوص اولویت استاندار جدید اصفهان اظهار کرد: مهمترین مطالبه مردم استان اصفهان جریان دائمی آب زاینده رود است، زیرا جاری نبودن زاینده رود خسارت‌های فراوانی را به استان اصفهان و کشور وارد کرده است، جریان دائمی زاینده رود نیازمند راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت است.

وی افزود: انتقال آب بین حوضه‌ای از جمله راهکارهای بلندمدت است که باید مورد توجه قرار گیرد، استفاده از ذخایر زیرزمینی نیز با توجه به برداشت‌های بی‌رویه‌ در طی سال‌های گذشته این راهکار نیز طولانی مدت است همچنین انتقال آب از دریا نیز با توجه به مسائل اقتصادی و امنیتی در آینده نزدیک رخ نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لازم است الگوهای کشت، صنعت و شرب اصلاح شود و از تکنولوژی‌های بهینه برای آبیاری زمین‌های کشاورزی استفاده شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد راه حل کوتاه مدت رفع معضل آب زاینده رود توسل به معصومین به ویژه امام موسی بن جعفر (ع) و نماز باران است و لازم است بزرگان این شهر مانند آیت الله مهدوی مانند سال‌های پیش نماز باران بخوانند.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی حسین میرزایی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند

حجت‌الاسلام محمد تقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به چالش‌های منطقه جوی آباد اظهار کرد: حجم و تعداد ساخت سازهای غیرمجاز منطقه جوی‌آباد باعث شده تا در منطقه چارچوب‌های اصول شهرسازی رعایت نشود.

وی با تاکید بر اینکه حل این مشکل نیاز به عزم جدی مسؤولان استان دارد، گفت: در جلسه‌ای مشترک با شهردار خمینی شهر ساماندهی جدی این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای مشترک با شهردار خمینی شهر ساماندهی جدی این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: به دنبال ساخت و سازهای غیر مجاز در این منطقه مشکلات متعدد اجتماعی برای شهرستان به وجود آمده است.

حجت‌الاسلام نقدعلی با تاکید براینکه باید این وضعیت نا به سامان اصلاح شود، گفت: به علت عدم ساماندهی در گذشته امروز منطقه جوی آباد به کلونی معتادان متجاهر غیربومی تبدیل شده است.

وی گفت: با ساماندهی این منطقه علاوه بر پیشرفت و توسعه شهری چالش‌های اجتماعی منطقه رفع می‌شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص آخرین وضعیت زندان خمینی شهر نیز تصریح کرد: خروج زندان خمینی‌شهر به خارج از شهر در دستور قوه قضایه قرار گرفت است.

کد خبر 6089798

دیگر خبرها

  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است