Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه با تاکید بر اینکه منطق شهدا کاملاً با منطق شاهان ظالم متفاوت است، گفت: منطق شاهان همانند منطق آمریکا است.

به گزارش تسنیم، محمدرضا نقدی عصر امروز چهارشنبه در یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان خدابنده اظهار داشت: همه داستان‌های دفاع مقدس همانند افسانه است با این تفاوت که همه آن‌ها واقعی و رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زیباترین صحنه‌های عالم در دفاع مقدس اتفاق افتاده است، گفت: دشمنان می‌خواهند فرهنگ ایثار و شهادت را از جوانان ما بگیرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه منطق شهدای ما کاملاً متفاوت با منطق شاهان ظالم کشور بوده است، گفت: تاریخ‌نویسان مزدور که به سرویس‌های جاسوسی وابسته هستند تلاش می‌کنند تاریخ کشور ما را تحریف کنند. تاریخ ۸ هزار ساله ما را به ۲۵۰۰ سال کاهش داده‌اند.

وی گفت: تاریخ‌نویسان مزدور فقط می‌خواهند نسب ملت ایران را به شاهان ظالم کلید بزنند، ولی منطق شهدا ثابت کرد که نسب ملت ایران ربطی به شاهان ندارد.

نقدی اضافه کرد: منطق شاهان ظالم همانند منطق آمریکا است. تا وقتی زور دارید زور بگویید و هر زمان که زور ندارید مقابل قدرتمندان تسلیم بشید. سلسله پلید هخامنشی که بزرگترین کشتار‌ها و خیانت‌ها را در کشور کرد بعد از افول قدرت کشور را دو دستی تقدیم یونان کرد. از سوی دیگر ساسانیان هم بعد از افول قدرت کشور را به مغول‌ها تقدیم کردند.

وی گفت: ولی منطق شهدا این نیست؛ منطق شهدا ایستادگی در مقابل زور و ستم است و ۱۰۰ درصد با منطق شاهان متفاوت است. در تاریخ به وفور می‌خوانیم که انبیاء و معصومین مقابل جباران عالم ایستاده‌اند و افتخار می‌کنیم که راه ما، راه انبیاست.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سردار نقدی هخامنشیان منطق شاهان شاهان ظالم منطق شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس

 در این مراسم از ۵۰ خانواده شهید جامعه اطلاعاتی استان تجلیل شد.

علی اکبر بوستانی مدیرکل اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات هرمزگان در این مراسم گفت: زندگی و منش مؤمنانه شهدا در تاریخ جاودانه و الگوی مردم است.

 بوستانی افزود: برگزاری این کنگره فرصتی شد تا یاد و نام شهدایی که همیشه گمنام برای حفظ و صیانت از کشورمان مجاهدت کردند، گرامی داشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان هم در این مراسم گفت: شهدا چراغ راه جوانان امروز هستند که با از خود گذشتگی، امنیت و اقتدار را برای جامعه به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: شهیدان نور هستند و ما به دنبال تربیت نیرو‌های مؤمن و میثاق مجدد با آنان هستیم.

وی برگزاری یادواره شهدا را بهترین فرصت برای معرفی آنان عنوان کرد و گفت: مصداق بارز جهاد تبیین را باید در برگزاری این یادواره‌ها جستجو کرد.

سردار علی بلالی مشاور عالی فرمانده هوا و فضای سپاه هم در این مراسم گفت: ۸۷ کشور در جنگ تحمیلی مستقیم و غیر مستقیم به صدام کمک کردند و بین اسرای عراقی افرادی از ۱۱ ملیت حضور داشتند.

سردار بلالی افزود: امروز با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امنیت و صیانت از منطقه در دستان نیرو‌های سپاه و ارتش است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • سردار رادان: رضاخان گماشته هم نتواست حجاب و دین را از مردم بگیرد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس