Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم سرشار از بازیکن درجه یک، به مصاف هم خواهند رفت و در این شرایط هر دو مربی برای برنده شدن تحت فشار هستند. 

بلژیک پس از حذف شدن به دست ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰، در هر سه بازی بعدی خود برنده شده است. روملو لوکاکو در ۵ بازی ملی اخیر خود ۴ گل زده است و با وجود افت فرمش در هفته های اخیر در لباس چلسی، هنوز هم بزرگ ترین تهدید برای فرانسه محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرانسه در حالی در خاک آلمان به مصاف بلژیک می رود که در ۱۱ بازی خارج از خانه اخیر خود، در طول ۹۰ دقیقه نباخته است. ۵ مورد از ۶ بازی اخیر فرانسه، در طول ۹۰ دقیقه با تساوی به اتمام رسیده است. دیدیه دشان از زمان دعوت کردن دوباره از کریم بنزما به تیم ملی فرانسه، در گرفتن بهترین بازی از تیمش به مشکل خورده است و این با وجود این است که مهاجم رئال مادرید، قطعا این روزها یکی از بهترین های جهان در پست خودش به شمار می رود.

این نخستین رویارویی دو تیم پس از سال ۲۰۱۸ خواهد بود. در حال حاضر در رنکینگ فیفا، بلژیک صدرنشین است و فرانسه در رده چهارم حضور دارد. قطعا پیش بینی کردن نتیجه دیدار فردا شب با توجه به قدرت دو تیم، کار بسیار سختی است. 

اطلاعات مسابقه بلژیک - فرانسه روز و تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۱ / ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت: ۲۲:۱۵ تورنمنت: نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا داور: دانیل زیبرت ورزشگاه: آلیانز آرنا ترکیب احتمالی بلژیک و فرانسه

غایبان دو تیم بلژیک و فرانسه

بلژیک: ندارد

فرانسه: انگولو کانته (غیبت به دلیل تماس با فرد مبتلا به کووید)، آنتونی مارسیال (غایب احتمالی به دلیل آسیب دیدگی)

اخبار بازی بلژیک - فرانسه

لیست تیم ملی بلژیک برای بازی های ملی اکتبر

لیست تیم ملی فرانسه برای بازی های ملی اکتبر؛ تئو هرناندز در میان هافبک ها

روبرتو مارتینز: فرانسه و بلژیک نسبت به جام جهانی 2018 قوی تر شده اند

واران: همیشه برای قهرمانی پا به تورنمنت های مختلف می گذاریم؛  رقابت خوبی بین بلژیک و فرانسه وجود دارد

دشان: از بلژیک نمی ترسیم؛ واران یکی از بهترین مدافعین دنیا است

نگاهی به 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا / فیلم

نتایج رویارویی های قبلی بلژیک و فرانسه

پیش بینی هو اسکورد از بازی بلژیک - فرانسه

بلژیک ۱-۱ فرانسه

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! فوتبالیست برزیلی، بعد از بیهوش کردن داور مسابقه دستگیر شد/ تصاویر حادثه علی دایی تحت عمل جراحی قرار گرفت افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! کیلیان ام باپه: هیچ وقت نمی توانیم در فوتبال آینده را پیش بینی کنیم رومن آبراموویچ پس از سه سال به انگلستان سفر کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بلژیک و فرانسه دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد

در پی جان باختن یک شهروند بلژیک به همراه فرزند ۷ ساله‌اش در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» در جنوب غزه، وزارت خارجه بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد.

به گزارش الجزیره، «حجه لحبیب» وزیر خارجه بلژیک در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «بمباران مناطق و جمعیت‌های غیرنظامی مغایر قوانین بین‌المللی است. من سفیر اسرائیل را احضار می‌کنم تا این اقدام غیرقابل قبول را محکوم کرده و توضیح بخواهم».

ساعاتی پیش، «کارولین گنز» وزیر توسعه بلژیک اعلام کرد یک امدادگر بلژیکی که برای پروژه کمک به غزه فعالیت می‌کرد و «عبدالله نبهان» نام داشت، به همراه «جمال» پسر ۷ ساله‌اش شب گذشته در پی بمباران ارتش اشغالگر در شرق رفح جان خود را از دست دادند. نبهان که ملیت اصلی‌اش هنوز مشخص نیست، برای آژانسی کار می‌کرد که به کسب و کار‌های کوچک کمک می‌کنند.

گفته می‌شود این حمله به ساختمانی صورت گرفته که ۲۵ نفر در آن سکونت داشتند و تا کنون دست کم ۷ نفر به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی