Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بدرقه ی تیم اعزامی کاراته استان کهگیلویه و بویراحمد در رده های سنی پایه به مسابقات انتخابی تیم های ملی پایه در استان زنجان با حضور محمودزاده رئیس هیات کاراته استان و شجاعی معاون اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در این مراسم محمودزاده رییس هیئت کاراته این استان استان مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم های ملی کاراته را از مهمترین رویدادهای این رشته دانست و گفت: امیدوارم منتخبین کاراته استان بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودزاده در جمع منتخبین کاراته از اداره کل ورزش وجوانان استان وشهرستان ها که در این وضعیت بحرانی کرونایی که نهایت همکاری را در برگزاری مسابقات انتخابی استان و اردوهای آمادگی را بعمل آوردند تقدیر وتشکر کرد.

در ادامه شجاعی معاونت توسعه ورزش اداره کل استان گفت :هیئت کاراته استان یکی از فعالترین هیئت های ورزشی استان میباشد که با کادر مدیریتی توانمند و باحضور مربیان ملی آینده درخشانی را برای کاراته کاهای نوجوان وجوان استان رقم خواهد زد.

روح الله عادل پور سرمربی تیم ازحضور برترین های کاراته استان دراین مسابقات اشاره کرد.

مسابقات انتخابی رده های پایه در دو بخش بانوان و آقایان تحت عنوان جام امام علی(ع) طی روزهای ۱۷الی ۲۳مهرماه به میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد.

بازیکنان:

امیرمحمدبوستانی،رضاخادمی نیا، سیروس کدخداپور،رضااکرمی،طاهاحیدری خواه،امیرمحمدسعیدی ،آریاعادل پور،سینا درخشان ،فردین عادل پور ،امیرحسین منطق، حسن پیامبری،سجاد عادل پور،آرین آروسی،امین زمانی اصل ،علیرضا عابدی فر،مهردادانصاری ،حسین هاشمی، رضامحمدی،  محمود افشین

کادرفنی:

روح الله عادل پور(سرمربی)

قدرت الله عادل پور(سرمربی)

باقرخادمی( سرپرست)

صیاد انصاری خواه(سرپرست)

بهنام حسنی(داور)

محمدرشید چتروز(داور)

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاراته مسابقات انتخابی کاراته استان عادل پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین