Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمودزاده معاون وزارت راه و شهرسازی و شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس امشب ۱۴ مهرماه با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری به بررسی جزئیات اولین جلسه شورای عالی مسکن پرداختند.

محمودزاده معاون وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ساخت پروژه‌های مسکن در کشور به چهار شیوه انجام می‌شود گفت: در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر توسط خود مردم به صورت خویش فرمایی ساخت و ساز صورت می‌گیرد و لذا مدیریت در ساخت به عهده دولت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در مقیاس بالاتر تعاونی‌ها و سازندگان اقدام می‌کنند در حال حاضر بستر بسیار زیادی ایجاد شده است و شرکت‌های تعاونی مسکن خوشنام که عملکرد‌های خوبی در طرح‌های قبلی داشتند اقدام به ساخت و ساز کرده‌اند اظهار کرد: ملاک ما این است که ساخت مسکن با قیمت مناسب برای مردم تمام شود. انجمن‌های انبوه سازان در استان‌های مختلف قرارداد‌هایی را بسته اند، در استان تهران انجمن انبوه‌سازان قرارداد‌هایی را منعقد کرده است و لذا این موضوع در هر استانی مناسب با شرایط خود آن استان است.

محمودزاده خاطرنشان کرد: خط قرمز قیمت تمام شده برای مردم است، عددی که سال گذشته اعلام کردیم این عدد قابل افزایش نیست.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت مسکن شورای عالی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حسین زنجیرانی فراهانی، مدیر کل راه و شهرسازی قم در پنجمین جلسه شورای مسکن استان، گفت: طرح جامع شهرک سوم پرنیان از سوی کمیته فنی شورای عالی شهرسازی ابلاغ و پیش پروانه این شهرک توسط ستاد شهرک سازی اخذ شد.

وی افزود: با اخذ اسناد تفکیکی این شهرک، پیش بینی می‌شود واگذاری زمین‌های پرنیان ۳ ظرف ۵ ماه آینده به متقاضیان طرح جوانی جمعیت و متقاضیان عادی انجام شود.

در چارچوب واگذاری زمین به متقاضیان عادی ۳۰۰ متر و به متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی ۲۰۰ متر زمین اعطا می‌شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد تامین برق کارگاهی برای بخش اول شرکت‌های سایت پرنیان به سرعت انجام شود.

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم هم در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش مسئولان استان در جهت پیشرفت مطلوب ساخت مسکن در قم گفت: پیشرفت مطلوب در این حوزه را مرهون تلاش شبانه روزی و مستمر دستگاه‌هایی هستیم که در راه خدمت به مردم، اقدام جهادی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی افزود: در حوزه ساخت مسکن، مکلف به ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی بودیم، اما با تلاش‌های صورت گرفته این رقم را تا ۷۱ هزار واحد تا دو سال آینده رسانده ایم.

استاندار همچنین با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی بانک‌ها در ارائه تسهیلات به پیمانکاران، بر لزوم همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر بانک‌ها در جهت شتاب دادن به طرح نهضت ملی مسکن در قم تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود