Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@15:31:51 GMT

اجرای بیش از ۱۲۰ برنامه در هفته ناجا

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۳۰۹۵

اجرای بیش از ۱۲۰ برنامه در هفته ناجا

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل سالن مانیتورینگ معاونت عملیات انتظامی استان برگزار شد.

سردار طاهری در این نشست با تسلیت ایام سوگواری رحلت پیامبر اعظم (ص) شهادت مظلومانه امامین معصوم امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و با قدردانی از حضور خبرنگاران و صاحبان قلم در مجموعه انتظامی استان، پیشاپیش آغاز هفته ناجا را به سبزپوشان عرصه نظم و امنیت، تک تک همکاران در مجموعه انتظامی استان و خانواده این عزیزان تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان با اشاره به شعار هفته ناجا ۱۴۰۰ با عنوان"پلیس هوشمند، امنیت پایدار" افزود: این هفته از روز ۱۷ لغایت ۲۳ مهرماه برگزارخواهد شد و در این هفته بیش از ۱۲۰ برنامه مهم و کلان استانی توسط رده‌های مختلف ستادی و انتظامی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی با اعلام شعار و روز شمار ۷ روز هفته نیروی انتظامی، عنوان داشت: مهمترین برنامه‌های کلان استانی صبحگاه عمومی، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، دیدار با خانواده معظم و معزز شهدا، ایثارگران وجانبازان و عطر افشانی مزار شهدای گرانقدار دفاع مقدس و ۸ سال جنگ تحمیلی و همچنین شهدای مظلوم و عزیز ناجا و همچنین افتتاح چندین پروژه عمرانی در استان می‌باشد.

اجرای ۳ هزار و ۴۸۰ عملیات علیه قاچاقچیان و کشف بالغ بر ۸۷ تن انواع مواد افیونی

سردار طاهری در ادامه سخنان خود به آمار و عملکرد انتظامی استان در شش ماهه نخست سال اشاره نمود و تصریح کرد: در این بازه زمانی، با اجرای ۳ هزار و ۴۸۰ عملیات پلیسی علیه قاچاقچیان ضمن انهدام ۴۰ باند سازمان یافته مواد مخدر، هلاکت ۹ قاچاقچی مواد مخدر، بالغ بر ۸۷ تن انواع مواد افیونی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان کشف ۴۸ قبضه سلاح سبک و نیمه سنگین از سوداگران مرگ، ادامه داد: تعداد ۴۴۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان در عملیات‌های مختلف نیز توقیف شد.

رشد ۲۰ درصدی دستگیری اشرار و کاهش ۱۶ درصدی وقوع تیراندازی‌ها

وی به عملکرد فرماندهی انتظامی استان در برخورد با اشرار و نا امن کنندگان امنیت عمومی اشاره نمود و افزود: در شش ماه نخست سال ضمن رصد اقدامات شرارت آمیز و مجرمانه تبهکاران با رشد ۲۰ درصدی دستگیری اشرار روبر بودیم که در این مدت ضمن شناسایی مجرمان و انهدام باند‌های مختلف قاچاق سلاح و مهمات با ۱۸ درصد رشد دستگیری اعضای این باندها، افزایش ۱۰ درصدی کشف تیراندازی‌ها و کاهش ۱۶ درصدی وقوع تیراندازی‌ها و نزاع‌های مسلحانه روبرو بوده ایم.

کاهش ۱۴ درصدی کل جرایم استان و رشد کشف ۱۲ درصدی پرونده‌های قتل (عادی و مسلحانه)

سردار طاهری در ادامه به آمار وقوع و کشف جرایم استان در مدت زمان سال جاری اشاره نمود و عنوان داشت: با اقدام به موقع ماموران انتظامی در سراسر استان پهناور سیستان و بلوچستان و رصد فعالیت‌های مجرمان در شش ماه نخست سال، وقوع کل جرایم استان ۱۴ درصد کاهش داشته و در خصوص"کشف"پرونده‌های قتل (عادی و مسلحانه) ۱۲ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم.

کشف یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در گلوگاه‌ها و ایست و بازرسی‌ها

فرمانده انتظامی استان به حوزه فعالیت پلیس امنیت اقتصادی و مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز اشاره نمود و تاکید کرد: در این مدت، ضمن تشدید اقدامات مقابله‌ای توسط ماموران انتظامی از گلوگاه‌ها تا ایست و بازرسی‌ها و ورودی استان، انواع کالا‌های قاچاق به ارزش یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال کشف و ضمن دستگیری مجرمان و متخلفان آن، خودرو‌های آنان نیز توقیف و پرونده‌ها به همراه متهمان آن به مراجع قضایی تحویل شدند.

کاهش ۲۰ درصدی وقوع جرایم رایانه‌ای و کشف ۹۹ درصدی پرونده‌های شکل گرفته در پلیس فتا

این مقام ارشد انتظامی به کاهش وقوع ۲۰ درصدی جرایم رایانه‌ای در مدت شش ماه نخست سال اشاره داشت و گفت: در این مدت بالغ بر ۹۹ درصد پرونده‌های تشکیل شده در پلیس فتا کشف و متهمان آن به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار طاهری در پایان نشست به آمار حوزه تصادفات درون شهری و برون شهری اشاره داشت و تصریح کرد: وقوع مجموع تصادفات در شش ماه نخست سال ۵ درصد کاهش داشته که می‌طلبد با همکاری همه مسئولین، مردم عزیز استان و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان شاهد کاهش بیش از پیش آمار تصادفات در استان باشیم .

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه شش ماه نخست سال سردار طاهری انتظامی استان اشاره نمود پرونده ها شش ماه ۲۰ درصدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدرضا یحیوی، در این باره اظهار کرد: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده