Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-05@21:24:54 GMT

عملیات پهپادی نیروهای یمنی علیه ائتلاف سعودی

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۳۲۰۶

عملیات پهپادی نیروهای یمنی علیه ائتلاف سعودی

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، رسانه‌های عربی بامداد پنجشنبه از عملیات پهپادی نیروهای مسلح یمن علیه ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند.

شبکه «العربیه» در خبری فوری به نقل از سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی نوشت ۱ فروند پهپاد انفجاری توسط نیروهای یمن به سمت فرودگاه «أبها» واقع در جنوب عربستان سعودی شلیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ائتلاف سعودی البته به روال ادعاهای دروغین همیشگی، مدعی شد که این پهپاد را پیش از برخورد به زمین رهگیری کرده است.

العربیه اما نوشت: «ترکش‌ها و قطعات این پهپاد هدف گرفته شده، در داخل محوطه فرودگاه أبها سقوط کرده است».

به نوشته شبکه «الجزیره»، سخنگوی ائتلاف جنایتکار سعودی در ادامه ادعاهایش افزود: «ما اقدامات لازم برای حفاظت از خود مطابق با قوانین بین‌المللی را انجام می‌دهیم».

این در حالی است که ساعتی پیش حمله توپخانه‌ای ارتش عربستان سعودی به مناطق مرزی در استان صعده در شمال یمن ۴ غیرنظامی را به کام مرگ کشاند. (جزئیات بیشتر)

طی یک ماه اخیر حملات توپخانه‌ای و راکتی ارتش عربستان سعودی به مناطق مرزی استان صعده در شمال یمن افزایش داشته که هر روز با کشته و زخمی شدن چندین غیرنظامی همراه شده است.

عربستان سعودی در حالی مدعی مواففت با ایجاد آتش‌بس در یمن است که همچنان یمن را هدف حملات بی‌امان خود قرار داده و از محاصره همه جانبه این کشور دست نمی‌کشد.

مقامات دولت نجات ملی یمن بارها تاکید کردند تا زمانی که ائتلاف سعودی جنگ علیه یمن را متوقف نکرده و محاصره را برندارد، طرح پیشنهاد آتش‌بس بی‌فایده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز جمعه در راهپیمایی گسترده مردم صنعا در میدان سبعین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن تحرکات متجاوزان اسرائیلی و آمریکایی و آمادگی جدی آن‌ها برای تهاجم نظامی علیه رفح را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید؛ حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این بیانیه از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی برای یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

ارتش یمن اعلام کرد که در این مرحله همه کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت کنند، در هر منطقه که در دسترس نیروهای مسلح یمن باشند،هدف قرار خواهند گرفت.

سخنگوی ارتش یمن درباره تجاوز زمینی صهیونیست ها به رفح هشدار داد و تاکید کرد که اگر رژیم اسرائیل قصد عملیات نظامی علیه رفح را داشته باشد، تمامی شرکت‌های کشتی‌رانی را که مرتبط با کمک‌رسانی به اسرائیل باشند یا راهی بنادر فلسطین اشغالی شوند با هر ملیتی، تحریم خواهند شد.

سخنگوی ارتش یمن تصریح کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ و دریای عرب تا زمان توقف تجاوزات دشمن و پایان محاصره ملت فلسطین در نوار غزه ادامه خواهد یافت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229345 برچسب‌ها یمن

دیگر خبرها

  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • آمریکا مدعی سرنگونی سه پهپاد یمنی شد
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • سنتکام:۳ پهپاد حوثی ها را نابود کردیم