Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امین نوروزی، مشاور پزشکی ریاست فدراسیون و مدیر پزشکی تیم‌های ملی فوتبال در خصوص نشستی که امروز (چهارشنبه) با رئیس فدراسیون فوتبال امارات به همراه مسئولان فدراسیون ایران داشت، گفت: جلسه بسیار خوبی مخصوصاً در حوزه پزشکی با رئیس فدراسیون امارات داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست مقرر شد تفاهمنامه همکاری بین دو کشور در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی به صورت دو جانبه در مورد تیم‌های ملی، پزشکان ورزشی، دوپینگ، تبادل دانش و دانش افزایی منعقد شود.


وی در پایان در خصوص حضور تماشاگر در دیدار ایران و کره جنوبی گفت: طبق اعلام امروز (چهارشنبه، ۱۴ مهرماه) وزارت بهداشت، مجوز حضور تماشاگر در بازی ایران و کره جنوبی به تعداد محدود صادر شده و علاقمندان فوتبالی که حداقل ۱۴ روز از دریافت نوبت دوم واکسن آنها گذشته باشد، می‌توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال تماشاگران کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی بعد از بازی با آلومینیوم به شدت از وضعیت سلامت لیگ و عدم نظارت از سوی فدراسیون انتقاد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی