Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایتالیا با وجود شکست مقابل اسپانیا معتقد است آن ها نمایش خوبی داشته اند

ایتالیا در سن سیرو با نتیجه دو بر یک مقابل اسپانیا شکست خورد تا از صعود به فینال لیگ ملت های اروپا باز بماند. حالا آتزوری باید در رده بندی به مصاف بازنده جدال فرانسه و بلژیک برود.

طرفداری | به گزارش فوتبال ایتالیا، روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از شکست مقابل اسپانیا و ده نفره شدن در این بازی، در خصوص عملکرد شاگردانش و هو شدن دوناروما در سن سیرو صحبت کرد:

اسپانیا توپ را خوب حفظ کرد اما متاسفیم که به این شکل و ده نفره باختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توانستیم در نیمه اول با نتیجه 1-1 به رختکن برویم اما اشتباهاتی کردیم که نباید می کردیم. در بازی های این چنینی، جزئیات و حوادث تعیین کننده هستند. راستش را بخواهید صحنه کارت زرد دوم بونوچی را ندیدم اما این مسئله نیست چون لئو با توجه به این که کارت زرد داشت، نباید در شرایطی قرار می گرفت که کارت دوم را بگیرد. با وجود ده نفره بودن، به خوبی در نیمه دوم یارگیری کردیم. در نیمه دوم، بازیکنان تازه نفس به میدان آوردم تا بتوانیم شرایط بازی را عوض کنیم. می توانستم از بازیکنان جوان تر استفاده کنم اما فکر می کنم با وجود این شکست، نمایشی که داشتیم به ما قدرت می بخشد. هو شدن دوناروما؟ ناامید کننده بود و برایم مایه حسرت است. 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! فوتبالیست برزیلی، بعد از بیهوش کردن داور مسابقه دستگیر شد/ تصاویر حادثه علی دایی تحت عمل جراحی قرار گرفت افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! کیلیان ام باپه: هیچ وقت نمی توانیم در فوتبال آینده را پیش بینی کنیم رومن آبراموویچ پس از سه سال به انگلستان سفر کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو