Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@10:49:10 GMT

چشم ایران به ساق و سر این گلزنان(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۳۳۰۳

چشم ایران به ساق و سر این گلزنان(عکس)

تیم ملی فوتبال ایران با اتکا به قدرت بالای خود در کارهای تهاجمی، به دنبال کسب پیروزی مقابل امارات در گام سوم مقدماتی جام جهانی 2022 است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران شروع بسیار خوبی در دور نهایی مقدماتی جام جهانی داشت؛ این تیم با دو پیروزی در دو دیدار نخست خود 6 امتیازی است و در صدر جدول رده بندی گروه اول مسابقات، بالاتر از کره جنوبی، سوریه و امارات حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیروزی سه بر صفر مقابل عراق در شب دوم مسابقات نشان داد که شاگردان اسکوچیچ عزم خود را برای یک صعود مقتدرانه و بی دردسر جزم کرده اند؛ تیم ملی در این دیدار در کارهای تهاجمی بسیار خوب بود و موفق شد سه بار دروازه بان و مدافعان حریف را به زانو دربیاورد؛ این اتفاق در حالی رخ داد که عراق در بازی اول خود موفق شده بود خط حمله زهردار کره جنوبی را در کشورش متوقف کند.

 

 

دراگان اسکوچیچ برای رساندن تیمش به جام جهانی، مهره های بسیار کارآمدی در اختیار دارد؛ این کار او را در بعضی از پست ها بسیار سخت کرده چرا که انتخاب یک نفر از میان چند مدعی دشوار است. یکی از بخش هایی که خیال سرمربی تیم ملی کاملا از بابت آن راحت است، خط حمله است؛ جایی که ترافیکی از ستاره های آماده را شاهد هستیم. آخرین تمرین تیم ملی امشب در شرایطی برگزار شد که ملی پوشان تمرین گلزنی را در دستور کار خود قرار داده بودند و اینجا بود که می شد به سطح بالای کیفی و کمی تیم در فاز تهاجمی پی برد.

 

 

 زوج سردار آزمون – مهدی طارمی موازی با درخشش در تیم ملی، در تیم های باشگاهی خود نیز بهترین نمایش ممکن را ارائه می کنند. اسکوچیچ در کنار آنها، گزینه های دیگر چون کریم انصاری فرد، کاوه رضایی و مهدی قایدی را هم برای خط حمله دارد که می تواند در هر لحظه ای که احساس نیاز کرد از آنها استفاده کند. کریم و کاوه مثل سردار و طارمی کاملا روی فرم هستند و قایدی هم با تکنیک نابش در شباب الاهلی مشغول دلبری از هواداران است و منتظر فرصتی برای درخشش در لباس تیم ملی.

 

 

برای تغذیه و تقویت این خط حمله وینگرهایی چون علی قلی زاده، سامان قدوس و علیرضا جهانبخش حضور دارند. قلی زاده در چند بازی ملی اخیر نشان داده که می توان دیگر رویش به عنوان بازیکنی باتجربه در لحظات حساس حساب باز کرد. سامان قدوس در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی با برنتفورد حضور دارد و هر موقع برای تیم ملی به میدان رفته، تعیین کننده بوده است. علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم در بازی های اخیر ملی نمایشی تحسین برانگیز داشته و از نظر فنی و روانی، مهره ای غیرقابل انکار در موفقیت های تیم اسکوچیچ به شمار می رود.

 

 

به این بخش باید مدافعان سرزن را هم اضافه کنیم؛ در شرایطی که تیم ملی مهاجمان سرزنی چون سردار آزمون (گل های ملی مهمی با ضربه سر به ثمر رسانده است)، مهدی طارمی (هفته گذشته با یک ضربه سر دروازه لیورپول را باز کرد)، کریمی انصاری فرد و... را دارد مدافعان سرزنی چون شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی هم هستند که می توانند در ضربات ایستگاهی به حمله اضافه شده و قدرت سرزنی تیم را به شدت بالاتر ببرند. در تمرین امشب ملی پوشان، مدافعان مثل همیشه در کارهای ایستگاهی پا به پای مهاجمان برای گلزنی تمرین کردند تا خیال مان از این بابت هم راحت باشد چرا که داشتن مدافعان گلزن در شرایط حساس یک نعمت بزرگ است، حتی اگر مهاجمان آماده ای هم داشته باشی.

 

 

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خرس خرابکار به کندو‌های زنبورداران در بانه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرقت ذخیره غذایی یک سنجاب توسط خرس سیاه (فیلم) بازی‌ توله خرس با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل
  • حمله ناگهانی خرس به خودروی گردشگر (فیلم)
  • اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل
  • بعد از حمله ایران حماس راحت‌تر نه می‌گوید!
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • حمله ناگهانی مار به نگهبان باغ‌وحش حین غذا دادن (فیلم)
  • حمله ایران بازدارندگی اسرائیل را از بین برد
  • حمله خرس خرابکار به کندو‌های زنبورداران در بانه (فیلم)