Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از المیادین، وی مخالفت خود را با ادغام الحشد الشعبی در ارتش عراق اعلام کرد و گفت: این مسأله موجب می‌شود که ما قدرت و توان الحشد الشعبی را از دست بدهیم و همچنین موجب زیان به ارتش خواهد شد.

دبیرکل عصائب اهل الحق در خصوص مذاکره میان ایران و عربستان در بغداد نیز گفت که این دو کشور در حال مذاکره هستند و انتظار این است که به توافق منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الخزعلی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری عراق که قرار است ۱۸ مهرماه کنونی برگزار شود، نیز گفت: میزان مشارکت مردم پاسخ به دعوت مرجعیت است و همه مردم عراق به مسؤولیت خود عمل خواهند کرد.

وی در این باره افزود: پس از رهنمود مرجعیت در عراق، میزان مشارکت امسال در انتخابات امسال از انتخابات ۲۰۱۸ بیشتر خواهد بود.

الخزعلی در پاسخ به برخی شایعات درخصوص انجام آنچه برخی کودتا در عراق پس از خروج نظامیان آمریکایی اعلام کردند گفت: هیچ گونه عملیاتی برای کودتا با خروج نظامیان آمریکایی در عراق وجود ندارد، به همین خاطر شرایط کشور ما مشابه افغانستان نیست.

وی در خصوص باور مردم عراق به نیرو‌های الحشد الشعبی نیز افزود: جامعه عراق به ضرورت بقای الحشد الشعبی باور دارد، چرا که این گروه را سوپاپ اطمینان حفاظت از عراق می‌داند.

الخزعلی به پیدایش داعش و نقش آن در انتخابات عراق پرداخت و گفت که شرایط جامعه پسا داعش به مراتب با پیش از ظهور این پدیده تفاوت دارد و این مسأله در انتخابات بروز کرده است.

وی به پیدایش داعش و نقش آن در انتخابات عراق پرداخت و گفت که شرایط جامعه پسا داعش به مراتب با پیش از ظهور این پدیده تفاوت دارد و این مسأله در انتخابات بروز کرده است.

دبیرکل عصائب اهل الحق همچنین در خصوص اینکه از دیدگاه وی سیاستمدارانی که انتخاب می‌شوند باید چه ویژگی داشته باشند نیز گفت که به باور وی عراق نیازمند سیاستمدارانی است که قدرت تصمیم گیری حاکمیتی و فاصله گرفتن از تصمیمی که آمریکایی‌ها می‌گیرند، داشته باشند.

دولت عراق زیر فشار اعتراض‌های گسترده مردمی که از اکتبر ۲۰۱۹ آغاز شد و به استعفای «عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر پیشین منجر شد، ۱۰ اکتبر ۲۰۲۱ را به عنوان زمان برگزاری انتخابات زودهنگام اعلام کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه صفر حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور فتحعلی اویسی علی صالح آبادی قیس الخزعلی عصائب اهل الحق الحشد الشعبی اعمال ماه صفر حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور فتحعلی اویسی علی صالح آبادی الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود

وزارت دفاع طالبان با رد ادعای ارتش پاکستان مبنی بر نقش افغانستان در ناامنی‌های این کشور گفت داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت دفاع حکومت طالبان در بیانیه‌ای اظهارات ارتش پاکستان مبنی بر اینکه حمله به مهندسان چینی در خیبرپختونخوا در افغانستان طراحی شده بود، را ادعایی غیرمسئولانه و به دور از واقعیت خواند.

بیانیه افزود: خیبرپختونخوا در منطقه‌ای قرار دارد که تحت پوشش شدید امنیتی ارتش پاکستان قرار دارد، هدف قرار دادن اتباع چینی در آنجا نشان دهنده ضعف ارگان‌های امنیتی و یا دست داشتنم آنها در این حمله است که در هر دو صورت مسئولیت آن متوجه پاکستان می‌شود.

«عنایت‌الله خوارزمی» سخنگوی وزارت دفاع طالبان اظهار داشت: ما انگشت انتقاد گرفتن به‌سوی افغانستان در قبال چنین واقعات را تلاش ناکام به هدف جلب و توجه از حقایق می‌دانیم و به‌شدت رد می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امارت اسلامی دراین‌باره به چین اطمینان داده و آنها نیز از این حقیقت آگاه شده‌اند که افغان‌ها در چنین موضوعاتی دخیل نیستند.

کشته شدن بیش از 400 نفر توسط داعش در افغانستان و پاکستاناتهام افغانستان به پاکستان در همکاری با داعشرسانه افغان: حضور گسترده داعش در پاکستان تهدید بزرگی برای افغانستان و منطقه است

خوارزمی افزود: ما مواردی داریم که خوارج داعشی از خاک پاکستان وارد افغانستان شده و از خاک پاکستان علیه خاک ما استفاده شده و رویداد از آن کشور طرح‌ریزی می‌شود. پاکستان باید دراین‌باره پاسخ دهد.

سخنگوی وزارت دفاع طالبان در انتها نوشت: ما ثبات و امنیت پاکستان را به نفع افغانستان و منطقه می‌دانیم و به برادری و روابط حسن میان مردم افغانستان و پاکستان همچنان باور داریم.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • طالبان: داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود
  • انگیزه بارزانی از حضور در تهران؛ درخواست اقلیم کردستان از ایران چیست؟
  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • تشکیل ۳ پرونده جرایم انتخاباتی خراسان رضوی در دور اول
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات