Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، میچ مک کانل، رهبر جمهوری خواه کنگره آمریکا پیشنهاد کرد رای گیری برای تعلیق سقف بدهی‌های دولت با تاخیر انجام شود. 

رهبر جمهوری خواهان از هم حزبی‌های خود خواست به طور موقت سقف بدهی‌های فدرال را به صورت موقت و تا ماه دسامبر به حال تعلیق درآورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرده است اگر گنکره اقدامات لازم را برای افزایش سقف بدهی‌های ۲۹ هزار میلیارد دلاری دولت انجام ندهد این وزارتخانه هم به تعهدات خود در قبال دولت فدرال عمل نخواهد کرد. پیشتر رعایت سقف بدهی‌های دولتی تا تاریخ ۱۸ اکتبر سال جاری میلادی توسط نمایندگان مجلس آمریکا به حال تعلیق در آمده بود.

در صورت عدم تعلیق رعایت سقف بدهی‌ها، دولت در پرداخت بیمه بیکاری، پرداخت حقوق میلیون‌ها کارمند دولتی و بازپرداخت هزینه‌های بیمه درمانی مردم در آمریکا با مشکلات جدی مواجه خواهد شد. برخی از نمایندگان دموکرات مجلس اعلام کرده اند پیشنهاد جمهوری خواهان برای تعلیق موقت سقف بدهی‌های دولتی را خواهند پذیرفت.

تامی بالدوین، یکی از نمایندگان دموکرات مجلس در این باره گفت: ما قصد داریم این پیروزی موقت را جشن بگیریم.

چاک شومر، رهبر دموکرات‌های کنگره و نیز مقامات رسمی کاخ سفید تا به این لحظه واکنشی به این توافق احتمالی نشان نداده اند. جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در این رابطه اعلام کرد هنوز پیشنهادی رسمی از سوی مجلس نمایندگان دریافت نکرده است.

با تصویب این پیشنهاد، دموکرات‌ها بار دیگر باید در ماه دسامبر برای جلوگیری از تعطیلی دولت و تعلیق سقف بدهی‌های فدرال تلاش کنند. این کار می‌تواند تلاش برای تصویب دو بودجه پیشنهادی دولت بایدن در مجلس را برای هم حزبی‌های رییس جمهور آمریکا مشکل‌تر سازد.

هم اینک سقف مشخصی برای بدهی های دولت وجود دارد که نزدیک به ۲۹ هزار میلیارد دلار است. این سقف از سوی کنگره اعمال شده است تا دولت بیشتر از آن مقروض نشود. با این حال، تمامی دولت های آمریکا پیوسته با کسری بودجه مواجه هستند و تمایل دارند با استقراض از بانک مرکزی (فدرال رزرو) بیشتر هزینه کنند. حال اگر سقف بدهی های دولت افزایش نیابد و یا تعلیق نشود دولت بایدن مجبور خواهد بود با سیاست های انقباضی هزینه های خود را کاهش داده و اجرای بسیاری از طرح های ملی را متوقف کند. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت آمریکا بدهی های دولتی مجلس نمایندگان جمهوری خواهان سقف بدهی های دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، جانان سایق سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اثر وقوع بارندگی‌های سنگین و سیلاب در ۱۵ ولایت این کشور، ۱۴۰ باب خانه مسکونی تخریب شده است.

سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان در این خصوص ادامه داد: در ۳ روز اخیر بر اثر بارندگی شدید و سیلاب در ولایت‌ های قندهار، نورستان، بادغیس، غور، ننگرهار، میدان وردک، هرات، سمنگان، پنجشیر، لغمان، کنر، بغلان، کندز، سرپل و پروان؛ ۸ نفر جان‌باخته و ۳ تن هم مجروح شده اند.

به گزارش طلوع، وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان پیشتر گفته بود که بر اثر وقوع سیلاب‌های اخیر سراسر افغانستان، ۹۰ تن جان باخته و ۵۴ نفر دیگر هم مجروح شده‌ اند.

کد خبر 6091451

دیگر خبرها

  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • پیوستن رهبران فناوری دنیا به هیئت فدرال ایمنی هوش مصنوعی آمریکا
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • حق معلم با مادیات ادا نمی شود
  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان