Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@07:43:33 GMT

هواداران قطری ستاره استقلالی را پس زدند !

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۳۶۱۳

هواداران قطری ستاره استقلالی را پس زدند !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هواداران العربی واکنش‌های متفاوتی نسبت به انتقال هافبک ایرانی به این تیم نشان دادند که فعالیت هواداران استقلال در فضای مجازی در این واکنش‌ها بی‌تأثیر نبوده است.

فرشید اسماعیلی ساعاتی پیش به‌عنوان جانشین مهرداد محمدی که به دلیل مصدومیت از فهرست العربی خارج شده، با این باشگاه قطری قرارداد بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران استقلال در فضای مجازی از این انتقال ابراز خرسندی کرده و حتی در صفحات مربوط به باشگاه العربی، از تیم قطری برای خرید اسماعیلی تشکر کردند. این نظرات موجب مخالفت اکثر هواداران العربی با انتخاب جانشین ایرانی محمدی شده و بسیاری از کاربران قطری، به این انتقال واکنش منفی نشان داده‌اند.

کاربری به نام عبدالله بن درهم در این خصوص نوشته است:

خریدهای سایر باشگاه‌ها را ببینید؛ این هم خرید باشگاه العربی است. به همین دلیل است که العربی نمی‌تواند بوی مربع طلایی بالای جدول را هم استشمام کند و به جمع آنها نمی‌رسد.

کاربر دیگری به نام محمد قطر در این خصوص در صفحه هواداران العربی نوشته است:

انتقادات زیادی از این بازیکن مطرح شده و گفته می‌شود بازیکنی ضعیف است.

محمد المنصوری، دیگر کاربر قطری از مسئولین باشگاه العربی قدردانی کرده که به سرعت، جانشینی برای مهرداد محمدی انتخاب کرده‌اند و برای فرشید اسماعیلی آرزوی موفقیت کرده است.

سلطان الدوساری دیگر کاربر قطری هم نوشت:

سطح این بازیکن پایین‌تر از مهرداد محمدی است، اما امیدواریم برای العربی مفید باشد.

کاربری به اسم بوسلطان هم در خصوص این انتقال نوشت:

باشگاه‌های دیگر سانتی کاسورلا و خامس رودریگس را جذب می‌کنند و باشگاه ما که ادعای رسیدن به کره ماه را دارد، فرشید اسماعیلی را جذب کرد.

یکی دیگر از کاربران هوادار العربی هم در این خصوص نوشته است: خ

وب است که بازیکن جانشین را در سریع‌ترین زمان انتخاب کردید. گفته می‌شود این بازیکن، بازیساز است و با حضور او انتظار داریم که هجومی بازی کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال العربی قطر فرشید اسماعیلی هواداران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لالیگا برای مشخص شدن سهمیه چمپیونزلیگ، اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو به مصاف همدیگر رفتند.

این بازی تحت تاثیر توهین و شعارهای نژادپرستانه هواداران اتلتیکو مادرید به نیکو ویلیامز، ستاره اتلتیک بیلبائو برگزار شد. آنها در بسیاری از دقایق نیمه اول به این بازیکن توهین نژادپرستانه کردند و درنهایت این شعارها منجر به این شد که ویلیامز برای لحظاتی از بازی دست بکشد و بازی متوقف شود.

او در حالی‌که قصد داشت کرنر بزند، متوجه یکی از توهین‌ها شد و سپس با صحبت با داور کنار زمین، موضوع را به او اطلاع داد. برادرش اینیاکی هم در این مورد با داور وسط صحبت کرد و در همین زمان بازی متوقف شد و در بلندگوی استادیوم از هواداران خواسته شد توهین‌ها را متوقف کنند.

کوکه و خیمنز، بازیکنان اتلتیکو مادرید هم از هواداران‌شان خواستند از توهین نژادپرستانه علیه بازیکن بیلبائو دست بردارند تا بازی به جریان بیفتد. بالاخره پس از دقایقی بازی دوباره به جریان افتاد.

در حالی‌که بازی با گل رودریگو دی‌پل با نتیجه ۱-۰ به سود اتلتیکو مادرید دنبال می‌شد، نیکو ویلیامز در دقیقه ۴۵ برای تیمش گلزنی کرد و در خوشحالی‌اش از هواداران اتلتیکو انتقام گرفت. او بارها با زدن بر روی ساعد دستش به رنگ پوستش اشاره کرد و پاسخ آنها را داد.

در نیمه دوم توهین‌ها کمتر شد اما طبق گفته منابع نزدیک به دو تیم، این رفتار تأسف‌بار از سوی برخی از هواداران اتلتیکو تکرار شد اما خللی در برگزاری بازی ایجاد نشد.

درنهایت این دیدار پرحاشیه با گل آنخل کوره‌آ و گل‌به‌خودی اونای سیمون در نیمه دوم، با نتیجه ۳-۱ به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید. شاگردان دیه‌گو سیمئونه با پیروزی امشب ۶۴ امتیازی شدند و جایگاه‌شان در رتبه چهارم را تثبیت کردند.

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست